سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، شب گذشته در آستانه هفتاد و هشتمین شهرآورد فوتبال پایتخت به دفتر مدیرعامل این باشگاه رفت.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی با حضور در دفتر علی فتح الله زاده با مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کرد و دو طرف در مورد برنامه های آبی پوشان برای دیدار با پرسپولیس تهران به گفتگو پرداختند.


مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر دیروز نیز در تمرین آبی پوشان حاضر شده بود.


* قرار است امروز بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال به حساب های آنان واریز شود تا با روحیه ای مضاعف رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرند.


* آخرین تمرین آبی پوشان قبل از شهرآورد ۷۸، ساعت ۱۱ امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار می شود و سپس آبی پوشان برای برپایی اردوی پیش از بازی به هتل اوین می روند.


* اکثر بازیکنان استقلال پیش از این، سابقه چندین بار حضور در شهرآورد فوتبال پایتخت را دارند و در این بین مجید غلام ن‍ژاد و آنتونیو کاروالیو ملقب به تونی با صلاحدید امیر قلعه نویی برای نخستین بار در این دیدار حساس به میدان می روند.


* پس از انتشار عکسی از مهدی رحمتی سنگربان تیم استقلال در روزنامه هواداری پرسپولیس، سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش و خوش اخلاق پرسپولیس با سنگربان آبی پوشان تماس گرفت و ضمن ابراز تاسف از این اقدام، از رحمتی دلجویی کرد.


* با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین روز شنبه آبی پوشان تعطیل خواهد بود و اعضای این تیم پس از مصاف حساس مقابل پرسپولیس یک روز به استراحت خواهند پرداخت.


تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۴: ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۷ دی ماه در هفتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس تهران می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات