پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پرسپولیس نسبت به استقلال بازیکنان مؤثرتری دارد اما شرایط استقلال در جدول بهتر از تیم رقیب است.

به گزارش افکارنیوز ، صادق ورمرزیاراظهار داشت: در آستانه دربی شرایط ۲ تیم ایده آل است ولی از لحاظ موقعیت و جایگاه استقلال یک قدم جلوتر از تیم حریف است و راحت تر به گل می رسد.


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: در بازی های دربی چیزی که تأثیر بیشتری دارد قطعا عدم استرس بازیکنان است و تنها عامل برطرف کننده آن کادر فنی و بازی های قبل و بعد است که بتواند امتیاز لازم را برای تیم به دست آورد.


ورمرزیار همچنین تصریح کرد: استقلال به دلیل جایگاه خوب بدون استرس و راحت تر به میدان می آید این امر لازم و ضروری است ولی کافی نیست.


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: برگ برنده استقلال استفاده از ضد محلات مناسب و به جا است با این شرایط استقلال که از لحاظ فنی در سطح پایین تری نسبت به پرسپولیس هستند قطعاً تیم پرسپولیس می تواند از این نقاط ضعف استقلال استفاده کنند و با محله های درست به برد فکر کنند.


ورمرزیار درخصوص برنده داشتن این دربی بیان کرد: به نظر من در این دربی حتما برد و باخت مهم است، زیرا تیم پرسپولیس احتیاج به گل دارد می تواند به همه خواسته خود برسد و جایگاه خود را در جدول تغییر دهد.

وی در ادامه گفت: این دربی تنها بازی است که حواشی زیادی ندارد فقط از طرف مدیر عامل در تیم کمی جنجال و حاشیه مطرح شده است اگر مدیران عامل دو تیم حساسیت کمتری از خود نشان دهند جنجالی نخواهیم داشت.


پیشکسوت استقلال همچنین افزود: بعد از سال ها این دو تیم پرطرفدار همزمان با هم در صدر جدول قرار دارند این بازی می تواند فقط جایگاه دو تیم را بالا و پایین کند این بازی بعید است که بتواند تأثیر چندانی داشته باشد و قهرمان را مشخص کند بازی هایی که در آینده برگزار می شود بی تأثیر نیست فقط با برد استقلال پرسپولیس از صدرنشینی کنار می رود.

ورمرزیار در رابطه با خاطره انگیزترین دربی تصریح کرد: دربی ۵۸ که استقلال توانست بازی ۲ بر صفر باخته را با گل دقیقه ۹۳ قربانی به پیروزی برساند و برنده از میدان خارج شود و دل هواداران را شاد کند.

وی در مورد تعداد تماشاچیان گفت: بازی های دربی تماشاچیان خاص خود را دارد هواداران هر ۲ تیم به دلیل تعصبی که نسبت به تیم خود دارند ترجیح می دهند به استادیوم بروند و از نزدیک تیم خود را تشویق کنند ساعت و روز بازی هم بسیار مناسب است این خود باعث افزایش تعداد تماشاچیان می شود. تیم پرسپولیس میزبان این بازی است به همین دلیلی تماشاچیان این تیم افزایش خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازیکنان تاثیرگذار اشاره کرد: در پرسپولیس نفرات جلوی تیم مثل خلعتبری و پیام صادقیان تاثیر زیادی دارند استقلال هم از ضد حملات مناسب استفاده می کند و بازیکنان سرعتی مانند آرش برهانی و نظری می توانند همراه خوبی برای تیم باشند.

وی همچنین در خصوص نبود نکونام خاطرنشان کرد: تیم فقط به یک بازیکن وابسته نیست هر چند منکر این نیستم که اگر نکونام استقلال را همراهی می کرد بازی بهتری را شاهد بودیم ولی باید از بازیکنان جوان و سرعتی هم استفاده کرد و آن ها را هم به میدان آورد و در پستی که نکونام بازی می کرد بازیکنان دیگر هم می توانند در این پست بازی کنند و خود را به خوبی نشان دهند.

ورمزیار در پایان افزود: اگر مدیران خود را کنترل کنند در آرامش تیم تاثیر دارد. دادن بیانه عملاً بازیکنان و کادر فنی را دچار استرس می کند و بازیکنان نمی توانند توانایی های خود را به نمایش گذارند.

گفتنی است، هفتاد و هشتمین دربی سرخابی ها قرار است روز جمعه ۲۷ دی در ورزشگاه آزادی برگزار شود تیم استقلال هم اکنون با ۴۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد در آن سو هم پرسپولیس با ۴۴ امتیاز جایگاه سومی دارد. این روزها سایت ۲ باشگاه بر علیه یکدیگر بیانه هایی دادند و حاسیت خاص برای دربی ۷۸ ایجاد کردند.

لازم به ذکر است، دربی سرخابی ها در دی ماه همواره با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. باید دید این بازی هم مساوی می شود یا طلسم تساوی های در دی ماه توسط یکی از ۲ تیم شکسته می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات