مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در تمرین استقلال در فاصله یک روز مانده به شهرآورد تهران گفت: وزارت ورزش" دوزار" تره هم برای باشگاه ما خرد نمی کند. مگر وزیر ورزش از جیبش به کارمندانش پول می دهد که ما باید از جیبمان هزینه کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، تیم های پرسپولیس و استقلال روز جمعه در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

محمد رویانیان صبح امروز پنجشنبه در کنار همتای خود علی فتح الله زاده در تمرین استقلال حضور پیدا کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: من به تمرین استقلال آمده‎ام تا نگویند با هم مشکل داریم. آمده ایم ثابت کنیم که با هم خوبیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به سرمقاله یکی از روزنامه های ورزشی صبح که عنوان کرده این دو باشگاه فقط بر روی دست وزارت ورزش هزینه می‎گذارند، گفت: این روزنامه دولتی ۱۰ هزار تیراژ هم ندارد و ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان بر روی دست دولت هزینه می‎گذارد آن وقت ما را متهم می کند که از بیت المال هزینه می‎کنیم.

رویانیان در ادامه اظهار داشت: ببینید دولت تا به امروز یک میلیارد تومان به ما داده حال آنکه ما ۲۰ میلیارد توان هزینه کرده ایم. به قول تهرانی‎ها بی خیال اما یک روزنامه با ۱۰ هزار تیراژ از ما انتقاد می کند که بر روی دست دولت هزینه می‎گذاریم.

وی گفت: وزارت ورزش" دو زار" تره هم برای باشگاه ما خرد نمی کند. مگر وزیر ورزش از جیبش به کارمندانش پول می دهد که ما باید از جیبمان هزینه کنیم. اگر وزارت ورزش به ازای هواداران دو باشگاه که مجموعا می شوند ۵۰ میلیون نفر فقط نفری هزار تومان هزینه کند، می شود ۵۰ میلیاد تومان. بعضی از پروژه ها در خود همین تهران هزار میلیارد هزینه دارند اما اگر برای این دو تیم هزینه شود برای نشاط جامعه هزینه شده است.

رویانیان در پایان در پاسخ به اینکه کدام تیم برنده می شود، با خنده گفت: پرسپولیس بازی را می برد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات