حنیف، آندو و خسرو از تیم های خارجی پیشنهاد دارند ولی استقلال به مشتریان خارجی پاسخ رد داده است.

به گزارش افکارنیوز ، سه بازیکن استقلال مشتری پیدا کردند. آندو تیموریان، خسرو حیدری و حنیف عمران زاده با پیشنهادهایی از طرف تیم های آسیایی مواجه شده اند اما استقلال قرار نیست این سه بازیکن را از دست بدهد.

جدایی مجیدی، منتظری و نکونام از استقلال به اندازه کافی دست امیر قلعه نویی را در لیگ برتر خالی گذاشته، به نحوی که بیگ زاده با حالتی طنز بعد از یک بازی عنوان کرده بود که روی نیمکت استقلال جای نشستن ندارد!

ترک کردن استقلال توسط سه بازیکنی که نقش کلیدی در استقلال داشتند شرایط را برای این تیم که خیز برای دومین قهرمانی پی در پی برداشته، سخت کرده است.

طبیعی است که در این شرایط کادر فنی و مسئولان استقلال حتی اگر با پیشنهاد چشمگیری از سوی تیم های دیگر مواجه شوند حاضر نباشند بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهند.

استقلالی ها در جدول لیگ برتر صدرنشین هستند و اگر کمی باهوش باشند با همین بضاعت هم می توانند قهرمانی را به دست آورند اما کوچکترین اشتباه راه را برای حریفانی که در یکقدمی استقلال گام برمی دارند هموار می کند.

از سوی دیگر این تیم باید خود را برای جام باشگاه های آسیا آماده کند، جامی که شرایط متفاوتی با لیگ برتر دارد. با این تفاسیر بحث جدایی حنیف، آندو و خسرو منتفی می شود و تا پایان فصل، استقلال ریزش دیگری نخواهد داشت.

شاید با شروع فصل نقل و انتقالات و به پایان رسیدن قرارداد این بازیکنان، استقلال برای حفظ آنها نیاز به تلاش مضاعف داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات