خوردبین مدعی شد؛

سرپرست سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «رویانیان از زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفته، حدود ۴۰ میلیارد تومان بدهی برای این باشگاه ایجاد کرده است. »

به گزارش افکارنیوز ، محمود خوردبین در خصوص میزان بدهی های باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «متاسفانه این روز ها در پرسپولیس شاهد دروغ گویی ها و فریبکاری هایی هستیم که از چشم رسانه ها نیز دور مانده است. در حالی که بازیکنان به سبب دریافت نکردن قراردادشان اعتصاب می کنند، کارمندان باشگاه و ورزشگاه درفشی فر نیز حقوق نگرفته اند، اما صدای شان به جایی نمی رسد. »

وی ادامه داد: «علی دایی در این مدت به پرسپولیس خیلی کمک کرده و توانسته بازیکنان را بی سر و صدا کنترل کند تا تیم بدون مشکل به کار خود ادامه دهد، ولی واقعیت داخلی پرسپولیس این نیست. »

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از جشن ۵۰ سالگی این باشگاه، گفت: «خوشحالم به جشنی که گرفتند و فضاحتی که به بار آمد نرفتم. متعجبم که هنوز چگونه برخی دوستان حرف های این آقایان را باور می کنند. »

وی تصریح کرد: «نمی دانم چرا من که اولین پرسپولیسی هستم نباید در این جشن باشم و نباید آقایان حداقل به من یک زنگ بزنند و دعوتم کنند، اما سایر آقایان را با کارت دعوت به این مراسم دعوت می کنند. »

وی ادامه داد: «این آقایان دوست دارند من هم مثل سایرین از آنها تعریف کنم اما من این کار را بلد نیستم. چون از آنها بی ادبی و دروغ دیده ام و سعی می کنم هیچ گاه این آقایان را از نزدیک نبینم. »

وی اظهارداشت: «سال ۱۳۴۷ پرسپولیس تشکیل شده است، ولی آقایان در سال ۱۳۹۲ جشن ۵۰ سالگی آن را می گیرند. نمی دانم چرا باید اسم بابک زنجانی را در این جشن بیاورند مگر او کجای این باشگاه بوده است و فکر می کنم همه این کار ها برای خودنمایی است. »

خوردبین با اشاره به بدهی های پرسپولیس در دوره رویانیان، تصریح کرد: «۴۰ میلیارد تومان بدهی باشگاه پرسپولیس در دوره رویانیان ایجاد شده است. حرف هایی که او در این مدت در خصوص درآمدزایی در باشگاه پرسپولیس زده مانند نوشابه ای که تولید کرده واقعی نیست. »

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود این مساله مسئولان ورزش کشور به فکر تغییرات در پرسپولیس نیستند، گفت: «مسئولان می خواهند رویانیان بدهی هایی را که ایجاد کرده است، پرداخت کند. او بسیار دوست دارد الان از باشگاه برود و این بدهی ها را برای نفر بعدی بگذارد. »

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دلایل به وجود آمدن چنین مشکلاتی در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: «مدیریت غلط و ناآشنایی با فوتبال دلیل این مسایل است. رویانیان از فوتبال چه می داند یا شیرینی اصلا از فوتبال چه می فهمد که می خواهند باشگاه بزرگی چون پرسپولیس را اداره کنند. من با ۵۰ سال کار در پرسپولیس باید بیرون باشم و فردی که فرق توپ و هندوانه را نمی داند به جای من سرپرست پرسپولیس باشد. »

وی با انتقاد از رفتارهای سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «در طول تمام سال هایی که سرپرست پرسپولیس بودم حتی یک بار هم روی نیمکت این تیم من را ایستاده مشاهده نکردید اما این آقا برای اینکه از تلویزیون دیده شود در تمام بازی ها ایستاده است. »

وی اظهار داشت: «روزی که از سوی محمد عباسی وزیر سابق ورزش به عنوان یک عضو هیات مدیره انتخاب شدم آقایان مزدوران خود را جلوی باشگاه اعزام کرده و به من بی احترامی کردند. اگر به هیات مدیره می رفتم مطمئن باشید این آقا را از مدیرعاملی باشگاه بر می داشتم. من برخلاف نظر وزارت ورزش آن دوره نمی خواستم کامبوزیا را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کنم و می خواستم علی پروین این مسئولیت را برعهده بگیرد اما چون برخلاف نظر آقایان حرف زدم مانع از حضور من در هیات مدیره شدند. »

خوردبین در خصوص علت این بی احترامی ها گفت: «این افراد همان نفراتی هستند که به علی دایی هم بی احترامی می کردند. روزی که این نفرات مقابل باشگاه جمع شده و بر علیه من شعار می دادند سرپرست پرسپولیس از پشت شیشه ها به آنان خط می داد. اصلا نمی خواستم جواب این آقایان را بدهم اما تصمیم گرفتم تا پاسخ بی ادبی آنها را بدهم. »

وی با اشاره به حمایتش از علی دایی پیش از انتخاب مانوئل ژوزه، اظهار داشت: «من علی دایی را به جای ژوزه برای سرمربیگری پرسپولیس پیشنهاد کردم، اما رویانیان به دایی بی ادبی کرد، ولی بعد رفتند و او را آوردند تا هواداران بیش از پیش به وضعیت تیم اعتراض نکنند. آقایان در پرسپولیس به اسطوره کشی پرداختند و امیدوارم مسئولان مانع از ادامه حرکت آنان شوند. »

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خطاب به وزیر ورزش و جوانان، گفت: «از گودرزی می خواهم زودتر تکلیف باشگاه پرسپولیس را مشخص کند و امیدوارم یک فرد فوتبالی را در راس این باشگاه قرار دهد و این تیم را به بخش خصوصی واگذار کند. »

وی با اشاره به پیشنهاد خود به وزیر ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: «امیر عابدینی در کار مدیریت فوتبال در ایران قابل مقایسه با هیچ مدیری نیست و به جرات می گویم در مدیریت فوتبال هیچ کس در حد و اندازه های او نیست. اگر حرفی را می زنم نمی خواهم به تیم لطمه بزنم و مطمئن باشید همیشه حامی علی دایی خواهم بود و تصمیم دارم پرسپولیس را از این وضعیت نجات دهم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات