بایرامی:

آقای گل لیگ برتر گفت: «من پیش از گفته بودم که با اینکه حریف ما پرسپولیس است اما ما برای سه امتیاز به بازی می رویم و هدف ما در این بازی برد بود و اصلا به نام پرسپولیس نگاه نکردیم. »

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد بایرامی درباره دیدار گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: «بازی سختی بود و باید بگویم که سخت ترین بازی ما تا اینجای لیگ برتر بود اما خوشبختانه بازی را بردیم تا سه امتیاز دلچسب را به دست بیاوریم. البته من پیش از گفته بودم که با اینکه حریف ما پرسپولیس است اما ما برای سه امتیاز به بازی می رویم و هدف ما در این بازی برد بود و اصلا به نام پرسپولیس نگاه نکردیم. خوشبختانه موفق شدم با دوندگی زیاد نتیجه را به دست بیاوریم. »

مهاجم ۱۱ گله تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد گلی هم که در این بازی به ثمر رساند، افزود: «این گل لطف خدا و کمک بچه ها بود و من موفق شدم در این بازی گل بزنم البته باید از مصطفی اکرامی تشکر کنم که شرایط را فراهم کرد تا من ضربه آخر را بزنم. با این نتیجه به آرامش رسیدیم و امیدوارم مغرور نشویم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. »

بایرامی در مورد بازی هفته بعد تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان افزود: «ما بازی سختی با این تیم اصفهانی داریم و فقط امیدوارم از این بازی هم سربلیند بیرون بیاییم. »

وی در خصوص اینکه امسال آقای گل می شود یا نه، تصریح کرد: «تمام تلاشم را می کنم تا آقای گل شوم چرا که اولین سالی است که در لیگ برتر حضور دارم و اگر آقای گل شوم کارنامه خوبی برایم خواهد بود. خوشبختانه مهاجمان اردبیلی خوب گل می زنند و این بار به علی دایی رفته ایم! البته هیچ کس علی دایی نمی شود و او الگوی همه ماست. من پیش از شروع بازی سمت ایشان رفتم و او به من گفت برو و قوی کار کن و برایم آرزوی موفقیت کرد و از او تشکر می کنم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات