انتقاد صریح قلعه نویی از بیک زاده و حیدری؛

برنامه قلعه نویی برای دربی استفاده از جناحین بود و روی بازی خسرو حیدری و بیک زاده حساب ویژه ای باز کرده بود ولی این دو بازیکن نتوانستند از جناح خود نفوذ موفقی داشته باشند.

گروه ورزشی - نمایش ضعیف استقلال در دربی ۷۸ اگرچه هزینه ای برای آبی ها در بر نداشت و آن ها با یک امتیاز توانستند صدرنشینی خود را در صدر جدول تثبیت کنند اما امیر قلعه نویی بابت نمایش چند بازیکن تیمش حسابی شاکی بود و علی رغم خشنودی از نتیجه کسب شده، حسابی از آن ها انتقاد کرد.

به گزارش افکارنیوز ؛ قلعه نویی برای این بازی روی نفوذ ها و حرکات خسرو حیدری و هاشم بیک زاده حساب فراوانی باز کرده بود و انتظار داشت که مثل همیشه این دو ماشین سانترکشی استقلال بتوانند حملات استقلال را از جناحین پایه ریزی کنند اما حیدری در کمند میثم حسینی اسیر شد و کمتر از تعداد انگشتان یک دست در این بازی توپ سان تر کرد و در جناح مقابل نیز بیک زاده در برابر علی عسگر تنها یک مدافع صرف بود و حتی یک بار هم جلو نکشید!

برنامه قلعه نویی برای دربی استفاده از جناحین بود و روی بازی خسرو حیدری و بیک زاده حساب ویژه ای باز کرده بود ولی این دو بازیکن نتوانستند از جناح خود نفوذ موفقی داشته باشند. از همین رو قلعه نویی علنا از آن ها انتقاد کرد و گفت: «واقعا انتظار نداشتم که اینقدر ضعیف بازی کنید. ضعیف ترین بازیکن دربی شما دو نفر بودید که حتی یک سان تر درست و حسابی هم انجام ندادید تا یک موقعیت گل ایجاد شود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات