بازیکن تیم استقلال تهران معتقد است حساسیت زیاد از حد رسانه ها، شرایط خاصی را برای او رقم زده، همچنین برخورد وی با سینا عشوری در دیدار ذوب آهن، خیلی شدید و عمدی نبوده است.

به گزارش افکارنیوز ، آندرانیک تیموریان پس از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان و صعود به مرحله بعد جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخوردی که با سینا عشوری در زمین رقم خورد یک برخورد کاملا نرمال بود. البته زیر چشم عشوری به دلیل حساس بودن این نقطه از بدن متورم شد وگرنه من از اگر ضربه بسیار شدیدی می زدم مطمئنا فغانی داور میدان من را اخراج می کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال من یک بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه است گفت: برابر ذوب آهن مصاف خیلی سختی داشتیم و به دلیل اینکه بعد از داربی سرد برابر ذوب آهن قرار گرفتیم، قوای بدنی ما کاهش یافت. اما در نهایت توانستیم این دیدار را به سود خود به پایان ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حوادث چند روز اخیر بر روی او معطوف شده است گفت: فکر می کنم مطبوعات و رسانه ها در چند روز گذشته بر روی من حساسیت زیادی داشته اند وگرنه من در هیچ یک از دیدارها مشکل خیلی خاصی ایجاد نکرده ام.

هافبک استقلال تهران همچنین پیرامون مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: ایران باید با برنامه ریزی و داشتن اردوهای مناسب پا به جام جهانی بگذارد. گرچه صعود به مرحله دوم جام جهانی بسیار سخت و دشوار است اما ناممکن و دست نیافتنی نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات