رجب زاده:

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعتقاد دارد این تیم خیلی مُفت به استقلال باخته و از جام حذفی کنار رفته است.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی رجب زاده در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال و وداع سفیدپوشان اصفهانی از دور مسابقات جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه مُفت به استقلال باختیم و در بازی که حق مان باخت نبود، بازی را واگذار کردیم و متاسفانه وداعی تلخ با جام حذفی داشتیم، در حالی که روی این جام و قهرمانی آن حساب خاصی باز کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: روند بازی به گونه ای بود که حداقل نباید در ۹۰ دقیقه نتیجه را به استقلال واگذار می کردیم و می توانستیم در ۱۲۰ دقیقه کار را بهتر دنبال کنیم، چون با شرایطی که استقلال در دربی تهران داشت مطمئناً در ۱۲۰ دقیقه به لحاظ روانی دچار مشکل می شد.

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص برخورد آندرانیک تیموریان با سینا عشوری در نیمه نخست دیدار این تیم مقابل استقلال به تسنیم گفت: حرکت آندو روی سینا عشوری کارت قرمز داشت نه کارت زرد و در واقع بازیکن استقلال در آن صحنه با آرنج عمداً به چشم بازیکن ما کوبید.

رجب زاده که در بازی مقابل استقلال جایی در فهرست ۱۸ نفره ذوب آهن نداشت، در این رابطه به تسنیم گفت: سرمربی ذوب آهن با من هیچ مشکلی ندارد و فقط به دلیل مصدومیت مقابل استقلال بازی نکردم و در فهرست تیم قرار نگرفتم. من در یکی از تمرینات قبل از بازی با استقلال دچار کشیدگی پا شدم و به هیچ وجه شرایط بازی مقابل این تیم را نداشتم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات