وزیر ورزش در دو راهی یک انتخاب

وزارت ورزش و جوانان در دو راهی انتخاب گزینه هیئت مدیره یا این وزارتخانه برای مدیریت پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش افکارنیوز ، با پذیرش استعفای رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس و انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست موقت باشگاه مطابق انتظار یک سوال باقی خواهد ماند و آن زمان انتخاب و نام مدیرعامل قطعی سرخپوشان است.

دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس در یک روز اظهار نظر متفاوتی در این باره داشتند و در حالی که محمد حسن نامی اعلام کرده تا هفته آینده این انتخاب انجام خواهد شد، محمد صادق اکبری زمان سرپرستی پروین را نامحدود دانسته و گفته امکان دارد تا مدت زیادی تداوم داشته باشد.

این اظهارات در حالی گفته شده که اعضای هیئت مدیره، علی پروین را برای مدیرعاملی باشگاه به وزیر ورزش پیشنهاد کرده اند اما آیا پروین گزینه وزارتخانه هم محسوب می شود؟ وزارت ورزش اما گزینه های خودش را دارد. در این میان وزیر ورزش باید انتخاب کند که سر حرف خود در این مورد که مسائل مدیریتی پرسپولیس به هیئت مدیره این باشگاه مربوط است، بماند و پروین را بپذیرد یا آنکه با رد این گزینه به دنبال جایگزینی فرد مورد حمایتش باشد.

گفته می شود گزینه هایی چون عابدینی، دادکان و منتقمی در فهرست وزارت ورزش و جوانان قرار دارند و البته این احتمال هم وجود دارد که وزارت ورزش هیئت مدیره جدیدی را برای پرسپولیس انتخاب کند. به هرحال وزارت ورزش و جوانان در شرایطی قرار گرفته که تصمیمش در آینده پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات