به هفته های واپسین لیگ نزدیک می شویم؛ به روزهایی که دیگر باید چهره تیم قهرمان را تشخیص داد. در میان تیم هایی که در لیگ شانس قهرمانی داشتند و حالا از این پروسه کمی دور شده اند، می توانیم به پرسپولیس اشاره کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، پرسپولیس در ۲۴ بازی ۲۴ گل زده است. تیمی که سرمربی اش از نظری آماری بهترین گلزن جهان است و در تیم ملی از او خاطرات زیادی داریم، فقط به همین تعداد گل بسنده کرده است.

وضعیت تیم هایی که بالاتر از پرسپولیس هستند هم از این بهتر نیست. در لیگ های معتبر اروپایی اما بازیکنانی داریم مانند سوارس که در لیورپول از ۲۲ بازی ۲۲ گل زده است؛ یعنی هر بازی یک گل! رونالدو هم در ۲۰ دیدار ۲۱ گل زده و او بیش از سوارس پایش به گل باز شده است. حالا آمار مهاجمان پرسپولیس را با این بازیکنانی که از آنها نام بردیم مقایسه کنید.

مسلماً به عدد و رقم خوبی نمی رسید و شاید حتی ناامید شوید. در همه جای دنیا اگر قرار است تیمی قهرمان لیگ شود مهاجمانش محوطه جریمه حریفانشان را قبضه می کنند اما در فوتبال ایران از آنجا که ستاره ها جایی در آن ندارند و طبعاً مهاجمان گلزن هم فعلاً متولد نمی شوند، آمار گلزنی همه تیم ها از جمله پرسپولیس پایین است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات