تیم گهر درود

مدیرعامل باشگاه گهر گفت: اعتراض خود را در خصوص تصمیم داور در بازی با استقلال اهواز به طور کتبی به کمیته داوران اعلام کردیم.

" اسماعیل حیدرپور" در خصوص دیدار مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: در این این بازی واقعاً بچه ها خوب بازی کردند و چند موقعیت گل نیز داشتند و در مجموع مستحق شکست نبودند. وی افزود: با وجود این که تیم به دلیل بارش برف نتوانسته بود در زمین چمن تمرین کند اما بازیکنان بسیار خوب بازی کردند که متاسفانه در نهایت نتیجه دلخواه را کسب نکردیم.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود با انتقاد از داوری این بازی گفت: واقعاً پنالتی که برای تیم استقلال اهواز گرفته شد یک درصد هم پنالتی نبود و حتی ناظر داوری نیز گفت که تصمیم سخت گیرانه ای را داور بازی اتخاذ کرده است.

وی افزود: ما هم نامه ای را به کمیته داوران نوشته ایم و اعتراض خود را به طور کتبی اعلام کرده ایم، البته برای من جای تعجب دارد زمانی که تیم الوند همدان در گروه ما قرار دارد و یکی از رقبای مستقیم ما برای ماندن در لیگ است چگونه یک داور از شهر همدان را برای بازی ما انتخاب می کنند.

حیدرپور در خصوص مشکلات مالی تیم گهر اظهار داشت: صحبت کردن در مورد مشکلات مالی دیگر فایده ای ندارد؛ منتظر هستیم تا در واقعیت این کمک به تیم شود البته تا کنون خبری از ۱۰۰ میلیون تومان کمک حسین هدایتی نشده و امیدواریم این پول ظرف یکی دو روز آینده به تیم تزریق شود تا بچه ها با روحیه بهتری به بازی مقابل گیتی پسند اصفهان بروند.

وی افزود: خبر دیگری که شنیده ام این است که آقای هدایتی می خواهد ۵۰۰ میلیون تومان خود را که برای خرید امتیاز گهر وعده داده بود پس بگیرد.

مدیرعامل باشگاه گهر در خصوص سرنوشت سرمربی این تیم، اظهار داشت: جلسه ای با آقای احمدزاده داریم تا تکلیف مشخص شود؛ البته در گذشته هم گفته ام که به احمدزاده حق می دهم چراکه ما به تعهدات خودمان عمل نکرده ایم و ایشان نیز مشکلات شخصی داشتند؛ در هر صورت ظرف همین چند روز وضعیت را مشخص می کنیم.

حیدرپور در پاسخ به این سوال که با توجه به این شرایط فکر می کنید محمد احمدزاده به تیم گهر باز گردد، گفت: من فکر می کنم با صحبت هایی که شده، ایشان مجاب شوند که برگردد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات