مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: لرستان در زمینه ورزشی در سال های اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است به طوری که در زمینه رقابت های تیمی در سال گذشته موفق به کسب 166 عنوان برتر تیمی در مسابقات کشوری شده است.

به گزارش لرستان خبر، رضا محمدی اصل امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: خوشبختانه لرستان در زمینه ورزشی در مقایسه با سال های گذشته پیشرفت بسیاری کرده است به طوری که در سال 92 حدود 300 ورزشکار لرستانی برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیائی به تیم های ملی دعوت شده اند.

 

وی افزود: درخشش ورزشکاران لرستانی در رقابت های جهانی و آسیائی با وجود کمبود شدید امکانات سبب شده تا این استان از نظر ورزشی جایگاه ویژه ای را در بین استان های کشور به خود اختصاص دهد.

 

محمدی اصل تصریح کرد: در مسابقات جهانی و آسیائی ورزشکاران لرستانی حاضر در تیم های ملی توانستند مدال های رنگارنگ بسیاری را به ارمغان بیاورند به طوری که این ورزشکاران موفق به کسب 23 مدال آسیائی، 6 مدال جهانی و 8 مدال بین المللی شده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: همچنین ورزشکاران لرستانی در سال گذشته در رقابت های کشوری و مسابقات باشگاهی توانستند موفق به کسب مدال های ارزشمندی شوند و با تلاش خود در زمینه ورزشی سطح ورزشی استان را ارتقاء دهند.

 

وی اظهار کرد: این ورزشکاران در رقابت های باشگاهی و کشوری موفق شدند 1 هزار و 388 مدال مختلف را برای ورزش استان به ارمغان بیاورند.

 

محمدی اصل افزود: لرستان در زمینه ورزش های گروهی و تیمی در سال گذشته موفق به کسب عناوینی شده است که حاصل تلاش این تیم ها کسب 166 عنوان تیمی اول تا سوم در رقابت های کشوری بوده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: استان لرستان در زمینه میزبانی مسابقات ورزشی نیز موفق عمل کرده به طوری که علاوه بر میزبانی رقابت های جهانی کشتی پهلوانی در این استان بیش از 30 دوره مسابقات قهرمانی کشور نیز در لرستان برگزار شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات