در ششمین المپیاد ورزشی بسیجیان کشور

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دانش آموزان بسیجی لرستانی با شرکت در المپیاد ورزشی دانش آموزان بسیجی کشور موفق به کسب ۹ مدال در رشته های مختلف ورزشی شدند.

محمد احمدی یگانه اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های تربیت بدنی سپاه در استان لرستان کشف استعدادهای ورزشی و کمک به پیشرفت ورزشکاران بسیجی است.

 

وی افزود: سازمان تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در راستای استعدادیابی و کشف نیروهای ورزشکار بسیجی در بسیاری از مسابقات در سطح کشور شرکت کرده و مقاماتی را نیز در این مسابقات کسب کرده اند.

 

احمدی یگانه تصریح کرد: در سری مسابقات ورزشی بسیجیان کشور که در قالب ششمین المپیاد ورزشی پایگاه های استعدادیابی تربیت بدنی بسیج که به میزبانی استان سمنان و در شهر دامغان برگزار تیم بسیجیان لرستان نیز با نام دانش آموز شهید محمد فطرس در این مسابقات شرکت کرد.

 

 

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در این دوره از رقابت ها که با حضور 32 استان و به مدت 5 روز در شهر دامغان برگزار شد، 34 ورزشکار لرستانی در رشته های ووشو، دو و میدانی، والیبال، جودو و تکواندو حضور داشتند که توانستند عنوان کاروان اخلاق را در این المپیاد به خود اختصاص دهند.

 

وی اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران لرستانی موفق به کسب 9 مدال شامل، 1 مدال طلا، 3 مدال نقره و 5 مدال برنز شدند و با کسب 660 امتیاز در مجموع ورزش ها از بین 32 تیم و کاروان رده یازدهم کشور را به خود اختصاص دهند.

 

احمدی یگانه عنوان کرد: در کنار برگزاری این المپیاد ورزشی برنامه های فرهنگی زیادی از جمله بازدید از آثار تاریخی استان سمنان و دیدار با خانواده شهدا برای این بسیجیان برگزار شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات