هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی این شهر پیکان تهران صدرنشین لیگ لیگ کشور را با نتیجه ۰-۰ متوقف کرد

به گزارش لرستان خبر، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهرستان مقابل تیم پیکان تهران قرار گرفت که در پایان بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

در این بازی که در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار شد، امید سعیدفر از اصفهان به‌عنوان داور، مهدی الوندی و تقی حیدرپور نیز عنوان کمک‌داور این مسابقه حضور داشتند و داود محرابی داور چهارم بازی و حبیب شیرازی نیز به‌ عنوان ناظر بازی در این رقابت حضور داشتند.

بیش از چهار هزار تماشاگر خرم‌آبادی این بازی را همراهی کردند که در این مسابقه تیم پیکان با مربیگری علی‌رضا مرزبان و تیم خیبر خرم‌آباد با مربیگری علی نیکبخت حاضر شد.

ترکیب اولیه شاگردان علی نیکبخت مربی تیم سفید پوش خیبر در این بازی را محمدعلی نعمتی، فرزاد بهاری، رضا حاتمی، مصطفی علیخانی، محمد ویزواری، یاسر درویشی، مهدی عبدی، محمود قائدرحمت، علی صدرا، حمید گلزاری و سجاد خسروی تشکیل دادند.
همچنین پیام نیازمند، آرمان قاسمی، سیاوش یزدانی، رامتین سلیمان زاده، سیامک نعمتی، صادق بارانی، میلاد سیلمان فلاح، جواد ضیغمی، مجتبی شیری، محمدهادی یعقوبی و مرتضی آقاخان 11 بازیکن اولیه علی رضا مرزبان مربی تیم پیکان تهران بودند.
هم اکنون خیبر با 36 و پیکان با 57 امتیاز به ترتیب در رده های 12 و اول جدول لیگ آزادگان قرار دارند.

56237456745674527454217458

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • اصلاحات

    برای لرستان متاسفم که مساوی با تیم پیکان براش آرزو شده . خیبر یک زمانی پرسپولیس رو توی جام حذفی قیچی کرد الان دوستان به مساوی با پیکان میگن عیدی !!!!!!!!!

  • تماشگربینوا

    فوتبال رو ولش کنید به انتخابات کوهدش وپلدختر واعتراضات مردم مظلوم این دو شهرستان رسیدگی کنید....هوار...ای داد...بیداد...

نظرات