رئیس کلینیک آیت الله کمالوند خرم آباد خبر داد

لرستان خبر: رئیس کلینیک آیت الله کمالوند گفت: راه اندازی بخش سونوگرافی کلینیک آیت الله کمالوند خرم آباد در راستای ارائه خدمات بیمه ای کمک بسیار زیادی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی می کند به طوری که ماهیانه 500 نفر به طور رایگان در این بخش پذیرش می شوند.

مصطفی غدیری در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: استفاده از مراکز سونوگرافی آزاد در سطح شهر خرم آباد دارای هزینه های بسیار بالایی است و علاوه بر هزینه مادی، وقت زیادی نیز در انجام مراحل نوبت دهی و انجام آزمایشات هزینه می شود که بنا بر درخواست های مکرر مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تأمین اجتماعی و برای ارائه خدمات به آن ها بخش سونوگرافی کلینیک آیت الله کمالوند خرم آباد راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به نوع استفاده مردم از بخش سونوگرافی کلینیک آیت الله کمالوند افزود: لازمه انجام سونوگرافی برای بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان با دستور پزشک مرتبط و با نوبت دهی به صورت شماره های تلفن که در جاهای مختلف کلینیک آیت الله کمالوند نصب شده است صورت می گیرد که پیش بینی می شود در این مرکز ماهیانه بین 400 تا 500 نفر برای سونوگرافی پذیرش شوند.

 

غدیری با اشاره به درخواست بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: اکثر بیمه شدگان تامین اجتماعی استان لرستان از اقشار کم درآمد جامعه هستند و قادر به انجام سونوگرافی ها از مراکز غیر دولتی نیستند به همین دلیل بخش سونوگرافی کلینیک آیت الله کمالوند لرستان با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان راه اندازی شد.

 

مدیر کل کلینیک آیت الله کمالوند لرستان اظهار کرد: سونوگرافی به طور عمده برای بافت های مختلف و با توجه به امواج رادیوئی ساخته شده که با مکانیسم های پیچیده ای که دارد بیماری هایی که در قسمت های داخلی بدن وجود داشته باشد مانند سنگ های کیسه صفرا، مسائل آپاندیسی، توده هایی که داخل شکم هستند، نوع توده ها که بدخیم یا تیروئید می باشند و غدد لنفاوی که در قسمت های مختلف بدن هستند صورت می گیرد.

 

وی افزود: بخش سونوگرافی کلینیک آیت الله کمالوند برای بیماران این کلینیک کافی است و می تواند پاسخگوی نیازهای بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز باشد ولی انتظاری که ما داریم جذب بیشتر همکاران متخصص و افزایش تعداد شیفت ها برای استفاده بهتر از این دستگاه است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات