رئیس شبکه بهداشت و درمان ‌بروجرد اعلام کرد

لرستان خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد ‌با بیان اینکه برنامه ترویج زایمان طبیعی از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان ‌آغاز شده است، افزود: در طرح رایگان بودن زایمان طبیعی هیچ‌گونه هزینه‌ای از افرادی که زایمان طبیعی داشته‌اند، دریافت نشده و زایمان آنها رایگان است.

لرستان خبر، صیرفی با بیان اینکه برنامه کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان‌ها نیز از نیمه اردیبهشت ماه اجرایی شده است، اظهار داشت:‌ در این طرح 10 درصد هزینه از بیماران بستری در بیمارستان‌ها دریافت می‌شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان ‌بروجرد با بیان اینکه‌ طرح حضور پزشک متخصص مقیم در بیمارستان نیز از 15 خرداد ماه در مراکز درمانی این شهرستان آغاز شده است‌، خاطر‌نشان کرد: طرح حضور پزشک متخصص مقیم در بیمارستان در دو مرکز درمانی شهید چمران و امام خمینی (ره) بروجرد اجرا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، در هر کدام از بیمارستان‌های یاد شده سه متخصص مقیم به طور 24 ساعته در بیمارستان حضور می‌یابند.

 

 صیرفی افزود: بر این اساس متخصصان بخش‌های اطفال، قلب و داخلی در بیمارستان امام خمینی (ره) و متخصصان بخش‌های بیهوشی، زنان و جراحی عمومی در بیمارستان شهید چمران استقرار یافته و در راستای این طرح ارائه خدمت می‌کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات