مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

لرستان خبر: مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: همزمان با روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، کانون‌های بسیج جامعه پزشکی روز جمعه در سراسر استان ایستگاه‌های سلامت برپا می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، نبی‌الله شمس بیرانوند اظهار داشت: همزمان با روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، کانون‌های بسیج جامعه پزشکی روز جمعه در سراسر استان ایستگاه‌های سلامت برپا می‌کنند.

 

وی با اشاره به این‌که یک تیم از خواهران عضو بسیج جامعه پزشکی نیز حضور دارند، افزود: در این روز بانوان نمازگزار نیز می‌توانند از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شوند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: پایش قند‌خون، فشار‌خون و  BMIاز جمله اقدامات و خدماتی است که توسط ایستگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی به نمازگزاران ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به تجلیل از بانوان نمونه بسیج جامعه پزشکی، تصریح کرد: به مناسبت این روز با اهدای هدایایی از بانوانی که در زمینه محرومیت زدایی، بیمارستان های صحرایی و ارائه خدمات بسیج جامعه پزشکی چه در داخل و چه در خارج از کشور بیشترین فعالیت را داشته‌اند، تقدیر به عمل می‌آید.

 

بیرانوند با اشاره به این‌که سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه  با موضوع زن و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، بیان کرد: پیش از برگزاری نماز جمعه، راهپیمایی توسط اعضای کانون‌های بسیج جامعه پزشکی سراسر استان برگزار می‌شود.




 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات