کمپین مردمی در اعتراض به وضعیت بهداشت

آیا طبیعی است که همان آزمایشگاه کوچک روستارا هم تعطیل کرده اید و پزشک این منطقه رابجای دیگر انتقال داده اند؟

به گزارش لرستان خبر، کمپین مردمی حمایت از بهبودوضعیت اسفبار بهداشت در درمانگاه شهدای تشکن شهرستان خرم آباد تشکیل شد.

دهستان تشکن دارای 42 روستا و جمعیتی حدود 12 هزار نفر است که با انتشار متن زیر کمپین اعتراضی خود را راه اندازی کرده اند

باسلام وصلوات برمحمدوآل محمدوعجل فرجهم»»» وباسلام به مسولین امر»»

باتوجه به درخواستهای مکررازطریق نماینده محترم مجلس ومدیرکل محترم دانشگاه علوم پزشکی جهت تامین یک دستگاه امبولانس وفعال کردن درمانگاه شهدای تشکن مکاتبات و پیگیریهای مجدانه ای چه از طرف اهالی روستای مذکور و چه از طریق نماینده محترم مجلس صورت گرفته است اما متاسفانه در حالیکه مردم آن منطقه که جمعیتی بالغ بر12هزارنفر را شکل داده اند و نیاز مبرمی به این آمبولانس دارند هنوز هیچ اقدام جدی ای صورت نگرفته است و این مسئله هم در بروکراسی اداری گرفتار شده است و هنوز درگیر کاغذ بازی مدیران مربوطه میباشد.

لازم میدانم به نمایندگی از طرف مردم عزیز وکم توقع روستا که همیشه ودر همه حال دِین خودرا به تمام دولتها داده اند و چه از نظر حضور سیاسی و چه از نظر رونق و تولید کشاورزی سهم خوبی را برای کشورو استان داشته اند به عرض مسئولان ذیربط برسانم که اگر شما تفکر دینی دارید و مسئولیت قبول کرده اید که نباید نیازی به پیگیری احدی باشد و خودتان مسرانه این خواسته پیگیری کنید واین راهم نه زحمت بدانید و نه منت به مردم،بلکه هم رحمت است و هم افتخاری برای خودتان.

مسئول محترم حل این مسئله باید در اولویت کاریتان قرار بگیرد نه زمانی که با مطالبه مردم مواجه میشوید با بدترین ادبیات و به شکلی سخیف تامین یک آمبولانس را در زمره سختترین و طولانیترین مطالبه ها بدانید!!!!

ای کاش بتوانید به این سوال پاسخ بدهید که اگر شما و خانواده تان در چنین محیطی با این امکانات کم زندگی میکردید بازهم همین منطق در بازخوردتان دیده میشد؟ آیا در ارزش گذاری شان و جایگاه مردم روستاییان معیارهای ارزشی کمتری دارند؟

از نظر شما این طبیعیست که یک فرد سالخورده روستایی یا یک زن که وضع حمل دارد یا یک بیمار ناتوان و کم بضاعت برای درمان و معالجه خود،بسختی و با صرف هزینه ای که بمراتب سختتر است به درمانگاه یابیمارستانهای خرم آباد خودش را برساند؟

آیا طبیعی است که همان آزمایشگاه کوچک روستارا هم تعطیل کرده اید و پزشک این منطقه رابجای دیگر انتقال داده اند؟

آیا این انسانیست که مردم برای درمان کسالتهای جزیی خود و کودکان چاره ای جز رفت وآمد به شهر را ندارند؟

در عجبم چرا وزارت بهداشت به بهانه تخصصی بودن حوزه خود این همه مدیران با فیشهای نجومی داشته است ولی عملکردشان....؟؟؟؟

امیدوارم شما مسئولین شعار دولت راستگویان را محقق سازید.بدانید تمام مکاتبات در اختیار مردم قرار میگیرد و از تمام جریانات و اتفاقات این امر مطلع میشوند.

انسانیت چیزی جز دادخواهی محرومان نیست...

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • کلانشهر خرم اباد

    شماهنوز نمیدونید تشکن جز شهرستان چگنی هست!
    خیلی مسخرست کارتون و واقعا هیچی سرتون نمیشه همش بلدید اصولگرا بازی احمدی نژادی کنید که مملکت رو به باد داد

  • ناشناس

    اگرمسولان دولت ساده زیست هستن وخیلی قناعت میکنند بهتراست جلوی پرداخت حقوقهای نجومی رادرپایتخت بگیرد نه یک ازمایشگاه کوچک ۴۲روستاراتعطیل وازدادن امبولانس خودداری کند

نظرات