زندگی گمشده مردم در بوی آزاردهنده خیابان های کوهدشت؛

مردم کوهدشت دیگر با آبگرفتگی معابر، چاله چوله های عجیب و غریب خیابان‌ها و پیاده روها، آسفالت ریزی و لکه گیری‌های غیراستاندارد آشنا شده اند.

به گزارش لرستان خبر، وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های کوهدشت و نیز سنگ فرش پیاده روهای این شهر دیگر داد مردم را در آورده است.

 

 

 

 

در کنار وضعیت نامناسب خیابان ها و معابر، عدم لای روبی جدول های شهری به یکی از دغذغه های شهروندان کوهدشت تبدیل شده است که نمونه بسیار بارز این عدم لای روبی جدول ها را می توان در سی متری سوم شهرک شهید رجایی مشاهده کرد.

 

کوهدشت

 

جدول ها، محلی برای زندگی قورباغه و مگس ها

 

 

اهالی این محل می گویند دیگر به بوی بد و تهوع آور جدول ها عادت کرده اند و همین بوی بد، زندگی را به کام آن ها تلخ کرده است.

 

 

عظیم از اهالی سی متری سوم شهرک شهید رجایی است. این شهروند به شدت از عدم لای روبی جدول ها ناراضی است و می گوید: نمی توانیم حتی لحظه ای در بیرون از خانه بمانیم؛ این بوی بد بسیار آزاردهنده است.

 

 

 

وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

این شهروند کوهدشتی با بیان اینکه عدم لایروبی جدول ها و عدم برون رفت فاضلاب، جدول ها را به محلی برای زندگی قورباغه و مگس ها تبدیل کرده است؛ اظهار داشت: بارها برای رفع این معضل به شهرداری کوهدشت، مراجعه داشته ایم و حالا شهرداری اقدام اولیه برای رفع این معضل داشته است.

 

وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

وی به مدت 6 سال است که ساکن محله سی متری سوم شهرک شهید رجایی است و می گوید: از زمان احداث جدول ها، همین مشکل وجود داشته است.

 

وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

حال خیابان به هم می خورد

 

عظیم بوی بد و عدم لایروبی جدول ها را به خصوص در تابستان، باعث بیماری می داند: حال بچه های محل از این وضعیت به هم می خورد و نمی توانند بیرون از خانه بازی کنند.

 

                      وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

کبک مکانیک ها و تعمیرکنندگان جلوبندی، خروس می خواند

 

یکی دیگر از شهروندان این محله می گوید: معضلات کوهدشت در حوزه شهری عمیق است و ریشه در سال های قبل دارد. ما هر بار با روی کار آمدن یک شهردار جدید در انتظار هستیم که معضلات شهری کوهدشت، برطرف شود.

 

 

 

این شهروند افزود: هر شهرداری که روی کار آمد؛ تغییری در شهر که مردم آن را احساس کنند؛ به وجود نیاورد.

 

وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

وی وضع خیابان های شهر کوهدشت را نامناسب می داند و اظهار داشت: خیابان های نامناسب نه تنها شهر را نازیبا نشان می دهد؛ بلکه عبور و مرور شهروندان و رانندگان خودروها را هم با مشکل مواجه می کند.

 

                            وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

این شهروند با بیان اینکه این روزها کبک مکانیک ها و تعمیرکنندگان جلوبندی اتومبیل ها خروس می‌خواند؛ تصریح کرد: با وضعیت فعلی خیابان‌های این شهر، جلوبندی اتومبیل ها هر بار خراب می شود و آن ها مجبورند که به مکانیک ها و تعمیرکنندگان مراجعه کنند.

 

      وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

کوهدشت، خیابان های درست و حسابی ندارد

 

یکی دیگر از شهروندان کوهدشت در این رابطه می گوید: هزینه های چندصدمیلیونی با عدم کارایی مواجه شده است؛ به دلیل اینکه پروژه هایی که با چندهزار تومان قابل اتمام است؛ به مرحله اتمام نرسیده است.

 

      وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

وی عملکرد شهرداری کوهدشت را ضعیف می داند و ادامه می دهد: شهر کوهدشت از سال ها قبل با جلوه های نامناسب شهری روبرو است و هنوز که هنوز است؛  این شهر خیابان های درست و حسابی ندارد.

 

       وضعیت نامناسب شهری کوهدشت

 

به نظر می‌رسد ضعف مدیریت‌های پیرامون شهرداری کوهدشت و نارضایتی شهروندان از خدمات دهی این نهاد تمامی ندارد؛ چرا که مردم کوهدشت دیگر با آبگرفتگی معابر، چاله چوله های عجیب و غریب خیابان‌ها و پیاده روها، آسفالت ریزی و لکه گیری‌های غیراستاندارد آشنا شده اند.

 

منبع: آسوبان

 

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • کارمندان متعصب

    وااااااااااااای

  • کارمندان متعصب

    وااااااااااااای

  • ناشناس

    مسئولین خجالت بکشید

  • نظر همه کوهدشت

    کی یک خیابان سالم نگزاشتنند یک روستابایک شهر چه فرقی دارد روستاشنی است اسفالت ندارد فرقی دارد

  • نظر همه کوهدشت

    کی یک خیابان سالم نگزاشتنند یک روستابایک شهر چه فرقی دارد روستاشنی است اسفالت ندارد فرقی دارد

  • مراد

    انتخابات واجبتره بوی تعفن مشکلی نیست

نظرات