باحضور رزمندگان دفاع مقدس و فعالان جبهه فرهنگی برگزار می شود

مراسم تجلیل از 50 سال نبرد رزمنده جنگ سخت دیروز و مجاهد جنگ نرم امروز «حاج ناصر فرید» مدیر سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارشنبه 12 آذرماه جاری در حسینیه شهدای گمنام قرارگاه فرهنگی صاحب الامر واقع در میدان امام خمینی کوچه شهید امینی خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، مراسم تجلیل از یک عمر مجاهدت رزمنده جنگ سخت دیروز و مجاهد جنگ نرم امروز «حاج ناصر فرید» مدیر سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، امروز چهارشنبه 12 آذرماه جاری در حسینیه شهدای گمنام قرارگاه فرهنگی صاحب الامر  لرستان برگزار می شود.

 

این مراسم از ساعت 15 و باحضور رزمندگان دوران دفاع مقدس، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

 

 ناصر فرید رزمنده هشت سال دفاع مقدس به مدت 7 سال مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان و در واقع تنها مدیر این مجموعه از تاسیس تاکنون بود و 21 آبان ماه جاری به دلیل بازنشستگی اداری جای خود را به سرهنگ دل آرام داد و اکنون با فراغ بال و با وقت بیشتر در فضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به فعالیت می پردازد.

 

در این مراسم از ویژه نامه تخصصی "تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی" در استان لرستان که کاری از  دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان است نیز رونمایی می شود.

آدرس مکان برنامه: خرم آباد- میدان امام خمینی- کوچه شهید امینی یا کدخدایی- قرارگاه فرهنگی صاحب الامر(ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)

 

حاج ناصر2

 

 

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات