دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب جدول مواد درسی ساعات درس هفتگی دانش آموزان پایه" اول متوسطه اول" (اول راهنمایی) خبر داد.

مهدی نویدادهم گفت: در هشتصد وهشتادمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که با حضور وزیر و اعضای این شورا برگزار شد، مواد درسی و ساعات هفتگی پایه اول متوسطه اول برای مهر ۹۲ به تصویب رسید و بر اساس این درس، دانش آموزان این پایه ۳۰ ساعت در پنج روز هفته آموزش خواهند داشت که جزئیات آن نیز در جلسه بررسی و به تصویب رسید.

به گفته دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس این مصوبه دانش آموزان این پایه در ۱۲ عنوان درسی برای دروس قرآن، عربی، زبان خارجی، علوم تجربی، معارف اسلامی، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، کار و فناوری و تفکر و سبک زندگی ۲ ساعت در هفته، برای مطالعات اجتماعی سه ساعت در هفته، ریاضی و زبان و ادبیات فارسی نیز چهار ساعت در هفته، آموزش می بینند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش همچنین از ارائه گزارش عملکرد یک ساله آموزش و پرورش به اعضای شورا در جلسه روز گذشته خبرداد و گفت: سیاستهای ابلاغی رهبری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به همسویی آن با سند تحول، مراتب قدردانی و تشکر دست اندرکاران آموزش و پرورش از مقام معظعم رهبری برای ایشان ارسال شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات