رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به تبعات بدحجابی گفت: نخستین آسیب بدحجابی بهم خوردن زندگی ها است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز و کارشناس مسائل خانواده در همایش" تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر" اظهار داشت: اگر از یک دختر سوال شود که چرا چادر سر می کنید می تواند سه جواب داشته باشد؛ یا ایها الذین آمنوا باید بگوید من دختر مسلمان هستم می خواهم حجاب برتر داشته باشم.

وی ادامه داد: یک دختر مسلمان چادری می تواند با اشاره به آیه قرآنی بگوید" برای اینکه دلهای مریض به دنبال من راه نیافتند می خواهم حجاب برتر داشته باشم" و اینکه کسی حق دارد که به من نگاه کند که تمام نیازهای من را تامین کند من قیمتی هستم و حراج نمی شوم.

قرائتی افزود: خداوند به انسان دستور داد گندم نخور، وقتی خورد اولین سیلی خدا به او برهنه شدن بدنش بود. این نشان می دهد که رها کردن لباس سیلی خدا است نه تمدن.

رئیس ستاد اقامه نماز تصریح کرد: وقتی یک خانم حجاب خود را رعایت نکند در درجه اول زندگی ها بهم می خورد چرا که یک مرد در خیابان چند خانم بی حجاب می بیند دیگر زن خودش به چشمش نمی آید.

وی با اشاره به آسیب هایی که به تبع بدحجابی در جامعه به وجود می آید، افزود: این مسئله از توجه آغاز می شود در این صورت علاقه زیاد می شود و بعد از آن تبدیل به یک رابطه می شود که ممکن است زنا باشد، در این صورت تبعاتی مانند فرار، سقط جنین، تربیت یک بچه حرامزاده، خودکشی، دیگرکشی، افزایش آمار طلاق، ضرر علمی، تزلزل بنیان خانواده، افزایش آمار جنایت، امراض مقاربتی، امراض روانی به وجود می آید.

رئیس ستاد اقامه نماز همچنین گفت: فلسفه حجاب این است که زن و مرد به هم اعتماد پیدا می کنند، زن در بسیاری از موارد در قرآن الگو معرفی شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: روزنه شیطان به وجود انسان از دو راه غفلت و شهوت است که غفلت با نماز و شهوت با ازدواج از بین می رود. در حوزه حجاب و نماز نیز که هر دو از زمره اقدامات فرهنگی هستند باید ابتدا روی نماز کار کنید و بعد روی حجاب افراد، شما باید تبدیل به یاران دین و نماز بشوید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات