زنی در دادگاه خانواد گفت: شوهرم به رغم این که وضع مالی خوبی دارد ولی بسیار خسیس است و بنابراین می تواند مهریه ام که فقط" یک سکه بهار آزادی" است را بپردازد چرا که تاوان کار هایش را همین می دانم.

به گزارش افکارنیوز ، زنی در دادگاه خانواده ونک دادخواست مهریه خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی خانواده ارائه و بیان کرد: می خواهم مهریه ام که حقم است را دریافت کنم و شوهرم باید آن را پرداخت کند.

وی با بیان این که وضع مالی شوهرم بسیار مناسب است، ادامه داد: شوهرم طی ۱۰ سال به من سختی داده و آن قدر خسیس بوده که تمام اقوام از ما دور شدند چراکه وقتی مهمان به خانواده ما می آمد شوهرم خود را به مریضی می زد و کاری می کرد تا همه از خانه ما بروند.

زن جوان با بیان این که یک فرزند دارم و ۱۰ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، افزود: به دادگاه آمدم تا مهریه ام که تنها" یک سکه بهار آزادی" است را از شوهر خسیسم بگیرم چراکه پرداخت یک سکه او را عذاب می دهد و بهترین روش جبران کارهایش همین است؛ شوهرم آنقدر خسیس و وابسته به پول است که برای دادن یک اسکناس ۱۰۰ تومانی مریض می شود.

وی با اشاره به اینکه شوهرم نمی تواند دست از خساست خود بردارد، گفت: پرداخت یک سکه برای من فایده ندارد ولی حق شوهرم است که به دادگاه بیاید و تاوان کارش را حتی با پرداخت یک سکه پس دهد بنابراین باید مهریه ام را پرداخت کند و خدا را شکر کند که از او جدا نشدم.

مرد در دادگاه حضور داشت و با بیان اینکه نمی توانم مهریه همسرم را بپردازد چراکه وضع مالی خوبی ندارم، افزود: همسرم ۱۰ سال کنارم زندگی کرده و نباید برای به دست آوردن اموال مرا نابود کند و به دنبال حق و حق خود باشد و باید بداند که من مهریه اش را نمی پردازم.

وی ادامه داد: همسرم مدعی است که وضع مالی مناسبی دارم چون هیچ گاه نگذاشتم که احساس کمبود کنند و همه چیز برایشان فراهم بوده است.

زن بار دیگر در مقابل قاضی پرونده با بیان اینکه تحمل دروغ هایش را ندارم و جانم به لبم رسیده است، اظهار داشت: همسرم وضع مالی مناسبی دارد و آنقدر با خساستش مرا عذاب داده که مجبور به این کار شدم و گذشت نمی کنم.

وی ادامه داد: فیلم بازی کردن شوهرم برایم عادی شده و" غش کردنش" زمان آمدن مهمان از کار هایی بود که همه اقوام با آن آشنا بوده و می دانند که بازی می کرد دیگر آبرویی برایم نمانده است یا باید مهریه ام را بپردازد یا از او جدا خواهم شد.

قاضی پرونده بعد از صحبت های زن و مرد و با وجود مدارک موجود در خصوص اموال مرد، او را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد و آن دو را به مصالحه دعوت کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات