زنی در دادگاه خانواده گفت: در گذشته شوهرم مرتکب جرمی شده بود که توانست این امر را تا ۳ ماه از من پنهان کند و امروز مدعی است که برای این که مرا از دست ندهد این موضوع را به من نگفته است.

به گزارش افکارنیوز ، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد و با بیان این که ۳ ماه از زندگی مشترکمان می گذارد، اظهار داشت: نخستین شرط ازدواج من این بود که شوهرم هیچ سابقه ای نداشته باشد و بارها این موضوع را تکرار کردم ولی امروز بعد از ۳ ماه وقتی سر کمد رفتم مدارک مربوط به کلاهبرداری و حبس کشیدن شوهرم را مشاهده کردم و دیگر طاقت نیاورده و درخواست طلاق دادم.

وی با بیان این که یکی از شروط در زمان عقد از سوی من این بود که هرگاه شوهرم مرتکب جرمی شد از او جدا شوم، افزود: باید بگویم حق طلاق زمان عقد به من داده شد و مهریه ام یک منزل مسکونی ۲۵۰ متری است که اکنون این منزل به نامم است و در زمینه درخواست مهریه مشکلی نداریم چرا که پرداخت شده است.

زن بار دیگر با بیان اشاره به این که فرزندی نداشته و شوهرم همسایه ماست، گفت: متأسفانه حتی حاضر نیستم لحظه ای کنار شوهرم به زندگی ادامه دهم چه برسد او را بخشیده و فرصت برای جبران دهم. او می توانست همان ابتدا این موضوع را با من مطرح کند تا شاید امروز به او فرصت دهم.

وی با اشاره به این که از شوهرم زده شده و اگر بخواهم با او زندگی کنم کاملاً تحمیلی است و حسی به او ندارم، افزود: از شوهرم می خواهم که با طلاق موافقت کند چرا که حق طلاق با من است و باید به من حق دهد که نمی توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان این که ترسیدم که" ستاره" را از دست دهم، اظهارداشت: در یک شرکت کار می کردم و با یکی از دوستانم شریک بودم که او سر مرا نیز کلاه گذاشت و من به جرم بدهی هایی شرکت و کلاهبرداری به زندان افتادم که بعد از گذشت حبسم آزاد شدم.

وی با بیان این که دوست نداشتم که لکه سیاه زندگی ام را همسرم بداند و طرز تفکرش نسبت به من تغییر کند، افزود: می خواهم همسرم به من فرصت دهد چرا که من به خاطر این که او را از دست ندهم هر کاری کرده و حتی حق طلاق را به او دادم.

مرد با بیان این که تنها ۳ ماه از زندگی مشترکمان می گذرد و ما با یکدیگر اختلاف نداریم، ادامه داد: می خواهم به من حق داده و اجازه دهد از نو زندگیمان را بسازم و هر کاری جز طلاق بگوید انجام می دهم.

زن با بیان این که حق من نبود که شوهرم مخفی کاری کند، افزود: به او به شرطی فرصت می دهم که یک هفته از او دور بوده و بعدش تمام مسائلی که تاکنون از من مخفی کرده است برایم تعریف کند و هیچ ترسی نداشته باشد چرا که نگفتن مسائل باعث می شود دیگر بدون هیچ تردیدی از او جدا شوم.

مرد خطاب به زن با بیان این که هر کاری بگویی انجام می دهم، گفت: همسرم تمام زندگی من است.

زن در پایان بیان کرد: من تنها یک بار کوتاه می آیم و شوهرم باید بداند که آخرین فرصت است.

بعد از صحبت های زن و مرد، قاضی پرونده حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات