سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک منزل مسکونی در مرکز پایتخت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۳: ۵۹ روز یکشنبه، ستاد فرماندهی آتش نشانی آتش نشانان ایستگاه های ۵۲ و ۸۵ را به محل حادثه واقع در خیابان رودکی تقاطع خیابان کمیل اعزام کرد.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه تک واحدی بود که در طبقه دوم آن یک واحد مسکونی به مساحت ۱۰۰ مترمربع قرار داشت که کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به اماکن دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دود زیادی ساختمان را دربر گرفته و پنج تن از ساکنان این ساختمان نیز در وضعیت ناایمن گرفتار شده بودند، گفت: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات، اطفای حریق و نجات افراد را آغاز کردند و پس از مدتی پنج فرد محبوس شامل سه زن و دو مرد را از ساختمان خارج کردند.

به گفته ملکی، در میان حادثه دیدگان دو تن شامل یک مرد و یک زن به دلیل آسیب دیدگی از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و سه تن دیگر نیز در محل به شکل سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای اطفای حریق نیز گفت: گروه دیگر از آتش نشانان نیز پس از مهار حریق، آن را به طور کامل اطفا کرده و در ساعت ۱۵: ۲۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این حادثه نیز اظهار کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات