رئیس بهزیستی بروجرد خبر داد

لرستان خبر: رئیس بهزیستی بروجرد گفت: در سه ماهه نخست امسال بهزیستی بروجرد بیش از 170 میلیون ریال مشارکت های مردمی را به همراه داشته است که مشارکت های نقدی 14 میلیون و500هزارتومان ومشارکت های غیرنقدی 2 میلیون 780 هزارتومان بوده است.

کرم رضا پیردایه در گفت و گو با لرستان خبر در بروجرد، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بهزیستی بروجرد بیش از 17 میلیون تومان مشارکت های مردمی را به همراه داشته است که مشارکت های نقدی 14 میلیون و500هزارتومان ومشارکت های غیرنقدی 2 میلیون 780 هزارتومان بوده است.

 

وی با اشاره به مشارکت های نقدی مردم افزود: از مبلغ 14 میلیون و 500 هزار تومان نقدی مبلغ 9 میلیون و 200 هزار تومان آن را برای خرید دستگاه سنجش  شنوایی هزینه کردیم زیرا بهزیستی قبلا این دستگاه را در اختیار نداشته است که با خریدن آن توانستیم مشکل مدجویان را در این بخش حل کنیم و مابقی مبلغ را در راستای درمان و خرید وسیله های  دیگر و کمک به مددجویان هزینه کردیم.

 

رئیس بهزیستی شهرستان بروجرد عنوان کرد: از مبلغ 2 میلیون و 780 هزار تومان کمک غیرنقدی ما ازمردم شامل اقلام مثل گوشت، برنج، روغن و حتی غذاهای آماده از سوی مردم برای مدجویان بوده است.

 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده بهزیستی به مدجویان بروجرد گفت: خدمات پزشکی با ویزیت رایگان را در دو حوزه درمانگاهی بروجرد برای مدجویان تحت پوشش بهزیستی بروجرد قراردایم، همچنین 25 کودک را به مرکز بنیاد کودک معرفی کردیم که ماهیانه مبلغ 60 هزار تومان  کمک به این کودکان داده می شود که هزینه این دو طرح  از سوی بهزیستی مبلغی بیش از 5 میلیون و 200 هزار تومان بوده است.

 

پیردایه اظهار کرد: هم اکنون 3 مرکز غیردولتی خیران زیر نظر بهزیستی  در سطح بروجرد فعالیت می کنند و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را طی چندماه در اختیار بهزیستی  بروجرد قرار می دهند.

 

رئیس بهزیستی بروجرد تصریح کرد: اشتغال معلولان، ازدواج و اعطای تسهیلات از عمده کارهای بهزیستی است که آن ها را در اولویت کاری خود قرار داده ایم و با اعطای این خدمات رفاه  معلولان بروجرد تا حدودی فراهم شده است ولی نیاز به حمایت بیشتری دارند.

 

رئیس بهزیستی بروجرد با اشاره به توانمندی های معلولان گفت: هر معلولی که  به توانایی های خود پی برده باشد توانمند است و این قشر در جامعه به عنوان افرادی که در جامعه زندگی می کنند می توانند با شناختن توانایی های خاص خود توانمند باشند.

 

وی اظهار کرد: معلولان بروجرد همواره در سطح استان و کشور و حتی جهانی در زمینه های تحصیلی و ورزشی  دارای رتبه های برترهستند و همیشه در این عرصه ها خوش درخشیده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات