گروه تخصصی پزشکان صبا

چربی های اضافی (چاقی) مشکل ساز برخی افراد در سطح جامعه شده است و پیشرفت تکنولوژیک به یاری افراد آمده است در طی چند سال اخیر روش درمانی که لیپولیز یا خرد کردن چربی نام گرفته است توانسته گوی سبقت را نسبت به سایر روش های درمانی چه درمان چاقی های موضعی وچه درمان چاقی های وسیع برباید.

گروه تخصصی پزشکان صبا





خدماتی که توسط پزشکان صبا انجام می شود عبارتنداز:

مشاوره جراحی زیبایی
لیزرلیپولیز (شکم، پهلو، ران، غبغب، بازو)
کرایولیپولیز (روشی کاملا غیر جراحی)
پروتزسینه (بزرگ کردن سینه)
ژینکوماستی (درمان بزرگی سینه درآقایان)
تزریق چربی (صورت ونقاط مختلف بدن)
(تزریق ژل وبوتاکس)
کاشت موی طبیعی (روش هایFUT-FIT ترکیبی)
لیزرهای پوست (کاهش موهای زاعد، برداشتن خال، اسکارمحل عمل جراحی)


لیزرلیپولیز:
چربی های اضافی (چاقی) مشکل سازبرخی افراد در سطح جامعه شده است و پیشرفت تکنولوژیک به یاری افراد آمده است در طی چند سال اخیر روش درمانی که لیپولیز یا خرد کردن چربی نام گرفته است توانسته گوی سبقت را نسبت به سایر روش های درمانی چه درمان چاقی های موضعی وچه درمان چاقی های وسیع برباید.

روش درمان لیزرلیپولیز:
لیزر لیپولیز تکنیک پیشرفته ای است که برای برداشتن بافت چربی در مناطقی از بدن که به ورزش ورژیم مقاوم هستند به کار می رود. این روش با بی حسی موضعی انجام میشودوسپس فیبرنور لیزر که بسیار ظریف ترازلوله لیپوساکشن است از طریق سوراخ ریزمیلی متری وارد بافت چربی می گردد.
با ازادسازی، طول موج مناسبی ازلیزر به این بافت وحرکت ارام فیبر به جلو وعقب چربی به حالت نیمه مایع در می آید و با مکش ملایم تخلیه می شود ودرنهایت جهت سفت ترشدن پوست و کاهش شلی آن زاویه تابش لیزرتغییرداده می شود تا از زیر به پوست تابانده شود وعمل پایان یابد.

کرایولیپولیز:
کرایولیپولیز یک پیشرفت غیر منتظره است که دارای تاییدیه FDA میباشد واین روش غیر تهاجمی است که به طور موثری چربی وسلول های چربی را درمنطقه تحت درمان مثل شکم، پهلو، باسن، ران، بازو، ساعد، ساق پا وحتی ناحیه ای ازصورت را حذف می کند.
آنچه کرایولیپولیز را ازروش های دیگر متمایز می سازد استفاده ازتکنولوژی سرما جهت کاهش سایز، حذف سلول های چربی با تعداد جلسات کم (یک جلسه) ، بدون جراحی خون ریزی وصدمه زدن به پوست وسایر بافت های بدن است.

 روش درمان کرایولیپولیز:
سلول چربی سرما دیده ودستخوش پدیده (آپیتوزیس) می گردد درواقع مرگ برنامه ریزی شده سلول چربی (آپیتوزیس) است که ضخامت لایه چربی به طور موثری کاهش می یابد. سلول چربی مرده شکسته شده و به وسیله سیستم لنفاوی جذب وتوسط مایع لنفاوی حداکثر ۲ماه تخلیه می گردد و اینگونه لاغری و کاهش سایز به وجود آید و در این بین پوست بدن زمان کافی دارد تا خودش را جمع کند وکمتر دچار شلی و افتادگی شود.
گروه تخصصی پزشکان صبا


آدرس مطب: چهارراه پاسداران، خیابان دولت، کوچه نوباوه، ساختمان پزشکان صبا، طبقه۳، واحد ۱۲
تلفن: ۲۲۵۷۶۳۷۰ همراه: ۰۹۱۲۴۳۴۱۷۷۰-۰۹۱۲۲۲۰۶۸۰۶

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات