یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه برخی سخنان هاشمی درباره نقل قول از امام (ره) درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا پیش از این نیز مطرح شده بود، گفت: پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی با بد سلیقگی این اظهار نظر را در شرایط فعلی منتشر کرد.

به گزارش افکارنیوز، بیژن مقدم کارشناس مسائل سیاسی و مدیر مسئول روزنامه جام جم در پاسخ به سئوالی درباره سخنان هاشمی مبنی بر نقل قول هایی از حضرت امام (ره) پیرامون حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: البته در این که آقای هاشمی رفسنجانی فردی نزدیک به امام (ره) محسوب می شود، شکی نیست و مسئولیت های مختلف ایشان از جمله ریاست مجلس در زمان امام (ره) و همچنین فرماندهی جنگ نشانه همین مسئله است.

وی افزود: نقل قول های موجود درباره سخنان امام راحل که از سوی آقای هاشمی منتشر شده است، مطلب جدیدی نیست و در کتاب خاطرات ایشان نیز نقل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی با بد سلیقگی این اظهار نظر را در شرایط فعلی منتشر کرد که به نظر من واقعا جای سئوال دارد، اظهار داشت: البته نقل قول های فعلی از حضرت امام (ره) حتی در صورت صحت، باید در شرایط خود بررسی شود، نه این که به تمام شرایط تعمیم داده شود.

وی افزود: ممکن است در آن شرایط نیاز به تحرکی در حوزه دیپلماسی بوده و موافقت امام (ره) با حذف این شعار به همین دلیل باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مقدم تاکید کرد: در شرایط فعلی، با توجه حضور ولی امر مسلمین، حرف ایشان تمام کننده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات