تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش افکارنیوز ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (دوشنبه) از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

حیدری طیب نماینده کرمانشاه به رئیس جمهور در خصوص عدم تهیه سند ملی امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی تذکر داد.

قاضی پور و بذرپاش نماینده ارومیه و تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از جوسازی علیه تولید ملی دخانیات ایران تذکر دادند.

قاضی پور و فرهنگی نمایندگان ارومیه و تبریز به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در جذب پزشکان عمومی برای درمانگاه های روستاها و حاشیه شهرها تذکر دادند.

میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم حل مشکلات صنایع در شهرک صنعتی ساوه و شهر ک های صنعتی زرندیه که منجر به کاهش فعالیت تعداد زیادی از کارخانه ها، تعدیل نیروی کار و بیکار شدن کارگران شده است، تذکر داد.

هاشم زهی نماینده نهبندان به وزیر نفت در خصوص کم توجهی به گازرسانی به نهبندان به عنوان تنها شهر گازرسانی نشده استان به لحاظ عدم پیش بینی اعتبارات تذکر داد.

هاشمی نماینده میناب به وزرای کشور، جهاد کشاورزی و نیرو در خصوص توجه ویژه به سیل زدگان اخیر شرق و غرب جاسک و روستاهای کروج، گرند، کنتاکی و گابریک و جبران خسارت به مردم، خانه های مسکونی، راه های ارتباطی، باغات و کشاورزی تذکر داد.

حسینی، نیاز آذری، احمدی لاشکی، اسماعیل نیا، رهبری، لاهوتی، فیاضی، شجاعی، ناصری، مقیمی، جعفرزاده، شکری و پاپی زاده نمایندگان قائم شهر، بابل، چالوس، کاشمر، رودسر، لنگرود، نور، ساری، بابل، بهشهر، رشت، تالش و دزفول به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ورودی بی رویه مرکبات و آسیب و زیان به باغداران و عدم خرید تضمینی محصولات کشاورزی بر اساس تعهد تذکر دادند.

شوهانی، باقری و آصفری نمایندگان ایلام، بناب و اراک به وزیر کشور در خصوص رفع موانع تردد انفرادی زائران عتبات عالیات از مرز بین المللی مهران تذکر دادند.

جدگال نماینده چابهار به وزیر کشور در خصوص عدم همکاری قانونی هنگ مرزی شهرستان چابهار در مراوادت مرزی به ویژه دیروز دوشنبه تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۲ تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف آباد به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص الزام مدیریت کارخانه فولاد مبارکه به اجرای قانون استخدام ایثارگران تذکر داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات