خبر "لرستان خبر" به واقعیت پیوست

بعد از 10 روز میرولی درویشی رییس هیات بازرسی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان کوهدشت برکنار شد

به گزارش لرستان خبر، بعد از 10 روز در حکی از سوی محمد اصلانی معاون استاندار و رئیس هیئات بازرسی انتخابات لرستان میرولی درویشی رییس هیات بازرسی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان کوهدشت برکنار و به جای وی گودرز کریمی فر مدیرکل آموزش و پروش لرستان منصوب شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در تاریخ 23 دی ماه جاری خبر "برکناری رییس هیئت بازرسی انتخابات 94 در کوهدشت" توسط پایگاه لرستان خبر منتشر که با واکنش مسولان شهرستان و استان همراه شد و برخی آن را جوسازی دانستند.

منتشر شدن این خبر توسط پایگاه خبری لرستان خبر باعث شد که مسولان برکناری میرولی درویشی  رییس هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کوهدشت را به تاخیر انداخته و بعد از 10 روز سرانجام وی را برکنار کنند.

سوم دی ماه امسال بود که طی حکمی از سوی محمد اصلانی معاون استاندار و رییس هیات بازرسی انتخابات استان لرستان میرولی درویشی از جهادگران بازنشسته به عنوان رییس هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کوهدشت منصوب گردید.

در روزهای گذشته نیز خبری مبنی بر استعفای ریس هئیات نظارت بر انتخابات در کوهدشت نیز منتشر شد که تاکنون مسولان آن را تائید نکرده اند.

شنیده ها حاکی از این است که در شهرستان کوهدشت دو کاندیدا از قدرت زیاد «لابی» در سطح شهرستان برخوردار بوده و به نوعی جنگ پشت پرده برای چیدن افراد وجود دارد به طوری که این اقدامات موجی از اعتراض مردم و گروه های سیاسی را به دنبال داشته ولی مسولان شهرستان این حرف ها را تکذیب می کنند.

خبر مرتبط

برکناری رییس هیئت بازرسی انتخابات 94 در کوهدشت؛ از شایعه تا واقعیت

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    به امید خدا تا یک هفته آینده فیلتر هستید .مزدور

  • دلواپس

    نه بوی مهر میشنویم از تو ای عجب /نه روی آن که مهر دگر کس بپروریم
    از دشمنان برند شکایت به دوستان /چون دوست دشمن ست شکایت کجا برم

  • مردمی

    سایت مردمی لرستن خبر خداخیرتون بده که دارید عالی و بدن باندبازی کار می کنید
    ظاهرا محتوای عالی و انقلابی شما به برخی ها فشار آورده و دارن میسوزن
    شما با قدرت به کارتون ادامه بدید و انقلابی و بدون حمایت از افراد و احزاب کار کنید
    فقط پیرو امام خامنه ای و بس

  • علیرضا محمدی

    تنها رسانه ای که تو لرستان داره مطالبه گری و عدالتخواهی میکنه همین سایت لرستان خبره که منافع برخی را به خطر انداخته.
    متاسفانه خیلی از رسانه های استان که نیروی مسولان هستند اما دریغا که مردم مستضعف تریبونی داشته باشند
    مطالب اجتماعی به ویژه بخش پزشکی رو بیشتر کنید

  • اصلاحات

    مدیریت محترم سایت لرستان خبر، رئیس هیات نظارت شهرستان کوهدشت رسما استعفا داد و مورد قبول سپهوند هم قرار گرفت . دلیل این کار را هم رسانه ها به خوبی پوشش دادند . آقای قبادی رئیس قبلی هیات نظارت به خاطر اینکه اصل بی طرفی در شورای نگهبان اجرا نمیشود استعفا دادند و کامل و شفاف در این مورد توضیح دادند ایشان

نظرات