شهردار خرم آباد:

لرستان خبر: شهردار خرم آباد گفت: آموزش و پرورش در جامعه نقش بسزایی را برعهده دارد و می توان این نهاد را زیربنای همه محورهای ساختاری جامعه دانست.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، محمد مهرابی در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: روز معلم و هفته معلم یک موقعیت و فرصت مناسب برای تجلیل از مقام معلم و قدردانی از زحمات این عزیزان است.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نهاد تأثیر گذار در جامعه در همه زمینه هاست و این نهاد را می توان به عنوان زیر بنا و زیر ساخت همه محورهای ساختاری جامعه دانست.

مهرابی تصریح کرد: شهرداری وظیفه دارد برنامه های عمومی سطح شهر را انجام دهد و در بحث آذین بندی سطح شهر و تبلیغات در فضای شهر می تواند فعالیت داشته باشد.

شهردار خرم آباد بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر در 3 خرداد و همچنین شهادت شهید بروجردی در 1 خرداد و سالروز برگزاری عملیات حاج عمران در 2 خرداد شهرداری خرم آباد نیز اقدام به برگزاری برنامه های می کند.

وی اظهار کرد: از مهمترین برنامه های شهرداری خرم آباد علاوه بر آذین بندی و انجام تبلیغات در سطح عمومی شهر در نظر دارد همزمان با سالروز شهادت شهید محمد بروجردی در 1 خرداد که روز پنجشنبه است اقدام به برگزاری دعای کمیل در تپه شهدای شهر خرم آباد می کنیم.

مهرابی افزود: یکی دیگر از مهمترین برنامه های شهرداری برگزاری همایش پیاده روی عمومی و نرمش صبحگاهی در مکان بام لرستان است که با صرف صبحانه در روز 3 خرداد انجام می شود که ارتش نیز در این روز برنامه های ویژه ای را در بام شهر در نظر دارد.

شهردار خرم آباد گفت: در نظر داریم برای برگزاری مراسم دعای کمیل از مداح مطرح کشوری آقای آهنگران استفاده کنیم.

وی افزود: برنامه های شهرداری با همکاری و هماهنگی سازمان تربیت بدنی استان، سپاه استان، ارتش و صدا و سیما انجام می شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات