فقیری:

ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: کشتی گرفتن به جای اسطوره ای چون حمید سوریان افتخار بزرگی است اما همین موضوع توقع و انتظارات را نسبت به من بالا برده است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد فقیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی سال ها پشت خط ماندم و به حقم نرسیدم در این مدت در مسابقات مختلف داخلی کشور حضور داشتم و علی رغم آنکه حریفانم را شکست می دادم برای ملی پوش شدن شانسی به من داده نشد.

وی ادامه داد: فرآیند مسابقات انتخابی تیم ملی فرصت مناسبی بود تا بار دیگر توانایی های خود را به اثبات برسانم تا برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

فقیری تصریح کرد: از آنجا که ترافیک کشتی گیران خوب و طراز اول در وزن ۵۵ کیلوگرم زیاد است کشتی گرفتن در وزن نخست کار آسانی نیست و از طرفی هم من جانشین کشتی گیری چون حمید سوریان شده ام که با توجه به افتخار آفرینی های وی نگاه ویژه ای به این وزن است و همین حساسیت ها انتظارات را بالا برده که امیدوارم در نهایت بتوانم نماینده شایسته ای برای مردم کشورم و حمید سوریان باشم.

ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان در مورد وضعیت خودش گفت: تمرینات بسیار پر فشار، منظم و سنگینی را در اردوی های تیم ملی زیر نظر کادر فنی دنبال کردم، نقاط ضعفی داشتم که سعی کردم با تمرین آن بر طرف کنم، خوشبختامه آسیب دیدگی خاصی ندارم و برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ از هر نظر آماده هستم.

وی در خصوص اتفاقاتی که در روزهای پایانی اردوی تیم ملی رخ داد گفت: به هرحال با توجه به این که حق و حقوق بچه ها داده نشده بود دلخوری هایی میان بچه های فرنگی کار به وجود آمد که خوشبختانه موضوع حل شد و همه هم قسم شدیم با تمام وجود برای موفقیت در رقابتهای جهانی ۲۰۱۳ تلاش کنیم.

فقیری در پایان گفت: سالها منتظر یک چنین فرصتی بودم تا بتوانم خود را به مربیان تیم ملی ثابت کنم به همین دلیل در مسابقات جهانی طوری کشتی خواهم گرفت که پس از بیرون آمدن از تشک پیشمان نباشم و تقاضا دارم مردم عزیز برای موفقیت تمامی کشتی گیران دعا کنند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم روز جمعه (۲۹ شهریور) در بوداپست مجارستان برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات