ردپای رئیس فدراسیون در ماجرای پناهندگی جودوکاران به لبنان

رئیس فدراسیون جودوی لبنان نیز با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک این ادعا را تائید کرده است. اما رئیس فدراسیون جودوی لبنان مدعی شده که در حاشیه مسابقات داخل سالن در کره جنوبی و مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند که طی یکی دوماه اخیر برگزار شده با محمدعلی رستگار رایزنی کرده و موافقت او را برای رفتن جودوکاران به لبنان گرفته است!

گروه ورزشی - چندی پیش در یک اقدام عجیب سبحان رسولی کاپیتان تیم ملی و حسین خدامرادی دو تن از جودوکاران تیم ملی جوانان ایران تابعیت کشور لبنان را قبول کردند. تصمیمی که در ابتدا به محمد منصوری یکی از مربیان جودوی ایران و سرمربی سابق تیم ملی ناشنوایان نسبت داده شد که به تازگی هدایت تیم ملی جودوی لبنان را بر عهده گرفته و گفته می شد که او پس از برعهده گرفتن سکان هدایت جودوی لبنان، دو جودوکار نوجوان و جوان ایرانی را نیز با خود به آن کشور برده و توانسته بابت این خوش خدمتی قرارد نان و ابداری برای خودش و برادرش جور کند.

به گزارش افکارنیوز ؛ با این وجود و با گذشت چند هفته از این اتفاق عجیب، سرنخ های بدست آمده حاکی از آن است که علاوه بر منصوری، رئیس فدراسیون جودو نیز در این پناهندگی نقش داشته و شخصا این دو جودوکار جوان و بااستعداد ایرانی را به کشور لبنان تقدیم کرده است تا بتواند با این تحفه پیشکشی با استفاده از نفوذ لبنانی ها در تشکیلات کنفدراسیون جودوی آسیا، برای خود پستی دست و پا کند! یک معامله دوطرفه پرسود! جالب تر اینکه رئیس فدراسیون جودوی لبنان نیز با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک این ادعا را تائید کرده است. اما رئیس فدراسیون جودوی لبنان مدعی شده که در حاشیه مسابقات داخل سالن در کره جنوبی و مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند که طی یکی دوماه اخیر برگزار شده با محمدعلی رستگار رایزنی کرده و موافقت او را برای رفتن جودوکاران به لبنان گرفته است!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات