تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بدون حضور چهار بازیکن اصلی و کلیدی خود به مصاف پرسپولیس تهران می رود.

به گزارش افکارنیوز ، دیدارهای هفته دوازدهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس عصر امروز جمعه در حالی ادامه می یابد که بی تردید حساس ترین بازی بین صبای قم و پرسپولیس تهران برگزار می شود.

بر اساس گزارشی که سازمان لیگ برتر فوتبال ارائه کرد هیچ یک از دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در دیدار هفته دوازدهم خود بازیکن محروم نخواهند داشت اما در ترکیب تیم صبای قم چهار بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی از همراهی شاگردان مایلی کهن در مصاف با پرسپولیس تهران محروم هستند.

در حال حاضر سعید لطفی که در تمرینات پیش فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با مشکل آسیب دیدگی رو به رو شده است دوران نقاهت را سپری می کند و امیدواریم زودتر به میادین بازگردد.

سعید لطفی سه ماهی است که مشکل آسیب دیدگی دارد و به نظر می رسد که حداقل چهار یا پنج ماه دیگر نیز نیاز به زمان دارد تا به وضعیت مطلوب رسیده و آماده بازگشت به میادین و ترکیب اصلی صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شود.

میلاد سلیمان فلاح مهاجم جوان تیم فوتبال صبای قم که یکی از بازیکنان خوب تیم صبای قم است و با توجه به برخورداری از خصوصیات یک مهاجم گلزن فصل قبل در دیدار رفت صبای قم و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شد، در این دیدار به دلیل اینکه مچ پای این بازیکن آسیب دیده و در حال حاضر سبک تمرین می کند تا به شرایط مطلوب برسد از همراهی صبا محروم است.

البته خبر خوب برای مایلی کهن و هواداران صبای قم بازگشت مرتضی کاشی مدافع و کاپیتان با تجربه این تیم به خط دفاعی صبا در دیدار با پرسپولیس تهران است، کاشی در دیدار هفته یازدهم با استقلال صنعتی خوزستان نیز در ترکیب اصلی صبا حضور داشت.

حامد پورعمرانی نیز که از بازیکنان جوان تیم صبای قم و یکی از خریدهای صبا در آغاز لیگ سیزدهم محسوب می شود هم اکنون به دلیل مصدومیت شرایط بازی در ترکیب اصلی صبای قم را ندارد و مهدی محمدی نیز آخرین مصدوم صبا برای این بازی محسوب می شود، مدافعی که در این دیدار صد در صد حضور نخواهد داشت تا مایلی کهن در دیدار خانگی با پرسپولیس تهران تیمش را با تغییرات زیاد به زمین بازی بفرستد.

دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز جمعه ۱۲ مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت تورج حق وردی برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات