بعضی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به اجرای برنامه های پزشکی خود بی توجهی می کنند و این مسأله رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک عادت است.

به گزارش افکارنیوز ، در طول فصل اخیر رقابتها، بارها شاهد آن بودیم که بازیکنان پرسپولیسی برنامه های پزشکی تعیین شده برای خود را به طور دقیق دنبال نکرده اند. اکثر موارد از این دست مربوط به زمانهایی می شود که برای بازیکنان وقت عکسبرداری تا ویزیت متخصص گرفته می شود و بارها مشاهده شده است بازیکنان در حالی به قرار خود عمل نکرده اند که حتی با وجود هماهنگی قبلی در زمان مقرر از پاسخگویی به تلفن خود امتناع کرده یا حتی آنرا خاموش کرده اند.

چنین پدیده ای در حالی از بازیکنان با سابقه ترین تیم که باید الگو باشند به بازیکنان جوان و حتی سکونشین آموزش داده شده است که در اختیار بودن یک بازیکن حرفه ای، بویژه در زمان آسیب دیدگی ها یک امر کاملاً بدیهی است.

در مواردی مشاهده شده است که یک بازیکن در آستانه یک بازی مهم در حالیکه همه منتظر تعیین وضعیت وی بوده اند یک تصویربرداری را سه روز به عقب انداخته است تا حتی این شائبه بیاید که شاید اصلاً مصدومیتی در کار نیست و تمارض می کنند.

در مورد درگیری یکی از پزشکان متخصص کشور که از مفاخر علمی به حساب می آید به درخواست پرسپولیسی ها در روز تعطیل کاری خود به مطب رفته است، اما بازیکن مورد که گویا عادت کرده است، خود را از هر موجودی بالاتر ببیند نه تنها بر سر قرار حاضر نشده است نه تنها اطلاع نداده است، بلکه حتی از پاسخگویی به تلفن امتناع کرده است.

این اتفاقات در حالی در پرسپولیس روی می دهد که می دانیم یک بازیکن حرفه ای در اروپا اگر خود را در معرض خطر قرار دهد یا به عمد رفتاری کند که تیم نتواند از او استفاده کند یا اینکه به تلفنهای اضطراری پاسخ ندهد یا برخوردهای جدی روبرو می شود.

متأسفانه در اکثر تیمهای ایرانی از جمله همین پرسپولیس یا چنین رفتارهای غیر مسئولانه و خودسرانه برخورد لازم صورت نمی گیرد و در چنین شرایطی مسئولان و مربیان تیم نباید از اینکه فکر می کنند همه کارها به درستی انجام می شود ولی نتیجه نمی گیرند، تعجب کنند. چون وقتی چنین مسائلی وجود دارد احتمالاً در مسائل دیگری که شاید دیده نشود هم نقایصی وجود خواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات