مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در عرض ۱۰ روز ۵ کیلو لاغر شده ام و اگر به تمرین بروم هیچکس مرا نمی شناسد.

به گزارش افکارنیوز ، حنیف عمران زاده در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: در این ۱۰ روز گذشته روزی ۳ جلسه فیزیوتراپی می کنم و زیر نظر دکتر نوروزی و خانم محمدی برنامه های آماده سازی را پشت سر می گذارم که جای دارد از این ۲ نفر تشکر کنم.

وی افزود: دکتر نوروزی اعلام کرده بعداز بازی با مس از من تست می گیرد تا اگر مشکلی نداشته باشم در تمرینات حاضر شوم البته آنقدر خوب تمرین کرده ام که ۵ کیلو لاغر شدم و شاید اگر به تمرین بروم کسی من را نشناسد.

مدافع تیم استقلال در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل فولاد نیز گفت: من بازی را از جایگاه تماشا کردم ولی انصافا بچه ها خیلی زحمت کشیدند و مستحق برد بودیم. البته نباید از بازی خوب فولادی ها غافل شویم چون خیلی دوندگی داشتند ولی ما روی تجربه بازیکنانمان سه امتیاز را گرفتیم و به قول قلعه نویی استارت قهرمانی را زدیم.

مدافع تیم استقلال در خصوص شایعاتی که مبنی بر آشتی اش با کاظم اولیایی مطرح شده است، گفت: من هنوز با ایشان تماس نگرفتم ولی رابطه من و اولیایی از زمان پاس مثل پدر و پسر بود. متاسفانه در این مدت اتفاقاتی رخ داد که فکر می کردم تقصیر اولیایی است و پیش خود گفته ام حتی اگر مقصر هم او باشد اولیایی را حلال می کنم و اگر تقصیر او نبوده و شایعات پیرامون من به اولیایی ربطی نداشته از او حلالیت می گیرم.

وی تاکید کرد: منتظر یک مناسبت خوب هستم تا نزد ایشان رفته چون اولیایی بزرگتر من است و باید احترام او را نگه دارم. در این بین یک عده رابطه ما را با هم خراب کردند ولی از این به بعد نه تنها کدورتی ندارم بلکه تنها هدفم حفظ احترام اولیایی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات