دکتر امین نوروزی در مورد آخرین وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: سیاوش اکبرپور امروز در تبریز حضور پیدا می کند ولی از او تست عملکردی یا «فانکشنال» گرفته می شود. اگر جواب این تست مثبت باشد می تواند دقایقی مقابل تراکتورسازی به میدان برود. خوشبختانه در این مدت توانستیم با همت کادر پزشکی آسیب دیدگی ها را برطرف و بازیکنانمان را به شرایط مطلوب برسانیم.

به گزارش افکارنیوز ، وی در مورد وضعیت خسرو حیدری و هاشم بیک زاده نیز گفت: این دو بازیکن وضعیت مشابهی دارند و خوشبختانه مصدومیت آنها برطرف شده است و فقط باید تمرینات بدنسازی خود را انجام دهند. در این بین با تعاملی که بین معاونت پزشکی باشگاه استقلال و مربیان تیم ملی و استقلال صورت گرفته این دو بازیکن قرار است کار بدنی انجام دهند و بعد از نیم فصل دوم شرایط بازی پیدا کنند.

نوروزی در پایان در خصوص وضعیت قاضی نیز اظهار داشت: این بازیکن قبل از دیدار با سایپا کاملا مصدومیت را پشت سر گذاشت و با توجه به اینکه قاضی برای بازی با تراکتورسازی سه اخطاره شده تمرینات بدنسازی او را بلافاصله بعد از بازی با سایپا زیر نظر مربی بدنساز استقلال آغاز کردیم تا از بازی آینده بیشتر در خدمت استقلال باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات