غلامرضا رضایی در صورت دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس از فردا (دوشنبه) در تمرینات فولاد حاضر خواهد شد.

سوشا مکانی، دروازه بان نفت تهران پس از توافق با باشگاه فولاد و دریافت رضایت نامه از باشگاه نفت تهران به تمرینات قرمزپوشان اهوازی در کیش اضافه شد و به جمع فولادی ها پیوست.

حسین ابن قاسم، سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط مکانی گفت: سوشا شب گذشته رضایت نامه اش را از باشگاه نفت دریافت کرد و به اردوی ما در کیش اضافه شد. او از امروز تمرینات خود را آغاز و زیر نظر کادر فنی مراحل آماده سازی را دنبال خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت قرارداد این دروازه بان عنوان کرد: هنوز هیچ قراردادی بین باشگاه فولاد و سوشا مکانی امضا نشده است، چون فرصت این کار را پیدا نکرده ایم. سوشا بعد از دریافت رضایت نامه از باشگاه نفت به تمرینات فولاد آمده و قرار است بعد از بازگشت از اردوی کیش و در اهواز قراردادش امضا شود.

غلامرضا رضایی، مهاجم پرسپولیس نیز که با فولادی ها به توافق رسیده است، احتمالاً از فردا در تمرینات فولاد حاضر خواهد شد. وضعیت نهایی رضایی امروز مشخص خواهد شد اما گفته می شود رضایت نامه او از سوی باشگاه پرسپولیس امروز صادر خواهد شد.

ابن قاسم در این خصوص به تسنیم گفت: طبق پیگیری های ما قرار بود امروز رضایت نامه رضایی برای باشگاه فولاد خوزستان صادر شود و فردا نیز در تمرینات ما حضور یابد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات