افشار زاده:

بهرام افشارزاده گفت در نشست فوق العاده هیات اجرایی درباره زمان انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم می گیریم.

به گزارش افکارنیوز ، دبیر کل کمیته ملی المپیک پس از پایان نشست هیات اجرایی در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر جلوگیری ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات، اظهار کرد: با توجه به نامه سازمان بازرسی که برای ابهاماتی که برای انتخاب برخی از اعضای مجمع وجود داشت پاسخ لازم تهیه شده و در اسرع وقت برای سازمان بازرسی کل کشور ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به فشردگی کار در نشست فوق العاده تصمیم گیری لازم درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور گرفته خواهد شد.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که برنامه سازمان بازرسی کل کشور از شما چه مواردی خواسته شده است؟ تاکید کرد: با توجه به موانعی که در نامه به آنها اشاره شده است و ما کاملا روی برخی از آنها توضیحاتی را داده است. قرار شده در جلسه آینده هیات اجرایی (فراد) درباره زمان انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم گیری شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که چه جوابی در نامه سازمان بازرسی کل کشور خواهید داد؟ یادآور شد: قرار است روی نفراتی که در نامه به آنها اشاره شده درباره آنها تصمیم گیری شود. با توجه به این که قلم سیاه به دلیل مشکلی که برای چشمش پیش آمده است، سه ماه قبل از کنفدراسیون قایقرانی آسیا استعفا کرده، فرد جدیدی را جایگزینش کنیم. در حال حاضر تنها کسی که دبیر کل کنفدراسیون آسیا باشد، علی مرادی است. محمد جمشیدی هم به خاطر مشغله کاری زیاد استعفای کتبی اش را برای ما ارسال کرده است.

وی درباره انتخاب المپین ها نیز، گفت: کمیسیون ورزشکاران مجدد تشکیل شد. هادی ساعی رییس کمیسیون است. سعی می کنیم در اسرع وقت المپین ها را انتخاب کنیم تا ابهامات برطرف شود.

افشارزاده در واکنش به خبرنگاری که گفت آیا نامه سازمان بازرسی کل کشور دخالت دولت در انتخابات کمیته به حساب نمی آید؟ تصریح کرد: دخالتی نبود. و سازمان بازرسی یک سوال از ما کرده است. من قبلا هم گفته ام که انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می شود و ابهام خاصی وجود ندارد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از ثبت رشته چوگان به نام آذربایجان در یونسکو، خاطر نشان کرد: صدیقی نامی در کمیته بین المللی المپیک مسئولیت خاصی دارد. امیدواریم که با کمک IOC و این فرد ایرانی اقدامات لازم صورت بگیرد. ما ایلخانی زاده را به آقای صدیقی معرفی می کنیم. نه تنها ایلخانی زاده، بلکه هر شخص دیگری که کمیته ملی المپیک بتواند کاری برایش انجام دهد، در خدمتش خواهیم بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات