هاشم بیک زاده که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی پایش نمی تواند استقلال را تا ۳ هفته دیگر همراهی کند. پزشک استقلال نیز مصدومیت بیک زاده را تایید کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، درایامی که هاشم بیک زاده روی فرم آمد و به بهترین بازیکن تیمش بدل شد مصدومیتی دیگر سراغ این بازیکن را گرفت! بعد ازاینکه او را هفته ها دور از میدان دیدیم وی ۳ هفته دیگر به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه رباط داخلی باید از بازی کردن در ترکیب استقلال پرهیزکند.

دکترامین نوروزی مصدومیت بیک زاده را تایید کرد و گفت: «با توجه به ضربه شدیدی که به پای ایشان وارد شد این بازیکن در ناحیه رباط داخلی پا دچار آسیب‎دیدگی شدیدی شد که پس از ۲ ام آر آی که از این بازیکن گرفتیم مشخص شد بقیه عناصر داخلی زانو سالم ولی چون شدت آسیب دیدگی رباط داخلی پا زیاد بود حداقل نیاز به ۶ هفته درمان فیزیوتراپی و آب درمانی دارد و پس از آن دوباره از این بازیکن تست می‎گیریم.

متاسفانه این بازیکن روز بعد از بازی با فجر از ناحیه عضله پشت پا احساس ناراحتی می‎کرد که با تست بالینی و ام آر آی تشخیص ما، کشیدگی درجه یک عضله پشت ساق پای چپ بود و بر این اساس بیک‎زاده نیاز به ۳هفته فیزیوتراپی و آب درمانی دارد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات