بی توجهی هافبک چپ استقلال به توصیه های پزشک تیم ملی باعث مصدومیت و دوری وی از میادین شده است.

به گزارش افکارنیوز ، هاشم بیگ زاده دوباره مصدوم شد. این سومین آسیب دیدگی مدافع چپ پای آبی پوشان در این فصل است که هر سه بار از یک ناحیه یعنی کشاله پشت ران بوده است.

چند وقت پیش وقتی پزشک تیم ملی برای ارائه گزارش به کی روش جلسه ای با بیگ زاده و حیدری داشت و به بررسی وضعیت آنها پرداخت به هاشم گفت که مشکل اصلی او ضعف عضله پشت ران است و تا وقتی این مشکل را به طور کامل برطرف نکرده است، نباید به میدان برود زیرا سبب خواهد شد که دوباره مصدومیت به سراغ او بیاید.

توصیه پزشک تیم ملی این بود که بیگ زاده مدتی را فقط به فیزیوتراپی و بدنسازی بپردازد و پس از تقویت عضله خود به تمرینات گروهی اضافه شود اما مثل اینکه بیگ زاده توصیه او را زیاد جدی نگرفت زیرا فقط چند روز فیزیوتراپی کرد و با حضور در میدان دوباره آسیب دید.

اما با توجه به اینکه پزشک تیم ملی وظیفه داشت شرایط ملی پوشان را به کی روش گزارش بدهد حالا مصدومیت دوباره هاشم و دوری سه هفته ای او از میادین به اطلاع سرمربی تیم ملی رسیده و کی روش را آنقدر ناراحت کرده که باید بگویم مدافع چپ پای استقلال مغضوب جدید سرمربی تیم ملی خواهد بود.

لازم به ذکر است قبل از دیدار مقابل سپاهان که بیگ زاده می خواست پس از چند هفته به میدان برود، قرار بود تست پزشکی بدهد ولی بنا به دلایلی نامعلوم این تست لغو شد و قلعه نویی به استناد گزارش پزشک استقلال به هاشم در این دیدار میدان داد.

پس از ماجرای مصدومیت خسرو حیدری و درگیری قلعه نویی با کی روش بر سر او، این دومین مصدوم ملی پوش استقلال با وضعیت مشابه است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات