بعد از ماجرای حمله به دانشجویان رخ داد

بعد از ماجرای حمله به دانشجویان در دانشگاه آزاد خرم آباد؛ دانشجویان نامه سرگشاده ای به کاندیدای انتخابات مجلس زدند.

به گزارش لرستان خبر، در پی اتفاقات دانشگاه آزاد خرم آباد و حمله به یکی از دانشجویان بسیجی، دانشجویان این دانشگاه بیانیه ای صدر کردند.

 بعد از گذشت سه روز از توهین و هو کشیدن  بسیجی و عضو نهاد رهبری دانشگاه آزاد خرم آباد  در جلسه انتخاباتی صید محمد خان بیرانوند در دانشگاه آزاد خرم اباد در روز شهادت حضرت زهرا جای تاسف دارد که هنوز هیچ بیانیه ای از طرف بسیج دانشجویی این دانشگاه صادر نشده ،لذا ما دانشجویان این دانشگاه لازم میدانیم مطالبی را به آقای بیرانوند کاندید محترم مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان گوشزد کنیم که به شرح ذیل است

1.آقای بیرانوندی سوالی که سجاد کاظمی پرسید نه تنها سوال تمام دانشجویان بلکه سوال تمام مردم خرم آباد و چگنی است که مرزبندی شما با فتنه گران سال 88 چیست ؟ به گفته رهبری برائت از فتنه و فتنه گران وظیفه هر نماینده مجلسی است و شما نه تنها به سوال جواب ندادید، اطرافیان شما بسیجی شاخص دانشگاه ما را مورد بی احترامی و هو هله هله قرار دادید واقعا جرم او چه بود ؟ جز اینکه میخواست بداند مرزبندی کسی که میخواهد به او رای بدهد چگونه است ؟ کاری نمی توانیم بکنیم فقط برای خودمان تاسف میخوریم که در جلسه شما شرکت کردیم.

2-آقای بیرانوندی رفتار شما در شب شهادت حضرت زهرا فراموش شدنی نیست و شما در روز شهادت در جلسه انتخاباتی اتان که هم به بسیجی شاخص بی احترامی کردید،حرمت حضرت زهرا (س)را نگه نداشتید و کف و هل هله و هورا به راه انداختید و این رفتار شما محکوم است و در صورت تکرار این رفتار قطعا برخورد خواهیم کرد

3-از شورای نگهبان انتظار نداریم که کاندیدی که تا این حد با  انقلاب زاویه دارد و بعید نیست خود یکی از عناصر فتنه بوده باشد به این راحتی تائید صلاحیت کند و حال نیز انتظار داریم با ایشان برخورد کند.

4-به هوش باشید که مردم خرم آباد هموراره پشتیبان رهبری و نظام بوده اند و در صورت حمایت از فتنه و فتنه گران شما را نیز به زباله دان تاریخ خواهیم انداخت.

5-شما بهتر مواضع خود را صریح اعلام کنید چون اکثر کسانی که میخواهند به شما رای دهند،روستاییانی هستند که شما را فردی انقلابی میدانند و از زاویه شما با آرمان هایشان خبر ندارند و شما با عوام فریبی (پوپولیست)رای های آنان را جمع کردید و قطعا در پیشگاه خداوند شرمنده خواهید شد.

6-امیدواریم اگر دوباره قصد داشتید به دانشگاه آزاد خرم آباد بیایید آمادگی و توانایی پاسخ دادان به هر سوالی را داشته باشید.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • اصولگرا

    درود خدا بر بسیج و بسیجی و تفکر اصولگرایی.

  • حسین

    شورای نگهبان پاسخگو باش

  • ناشناس

    این سایت شما بجز آتش فتنه را فعال کردن کار دیگری هم داره؟

  • ناشناس

    رفتار خودتون بد بود عزیزان
    و جالب اینجاست شروع کار با خودتون بود..

  • Test

    Test

  • Test

    Test

  • هیسسسسسس

    آیا موفق شدید ؟ خیر و صید محمد خان فعلا اوله پس تخریب کافیه لطفا همراه ملت شوید .

  • ناشناس

    به خدا مردم خرم آباد بدبخت هستن نمیدونن چه بلایی سرشون میاد آخه سه مخو که بلد نیست حرف بزنه بره مجلس چکار کنه . تمام کشور ما رو به عقب افتاده میدونن سه مخو هم بره گند بزنه بهش بدترش کنه

نظرات