در کمیسیون فرهنگی مجلس رخ داد

عصر روز سه‌شنبه اول اردیبهشت علی جنتی(وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی) به همراه حسین انتظامی(معاون امور مطبوعاتی) و حجت‌الله ایوبی(رییس سازمان سینمایی) برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس به کمیسیون فرهنگی رفتند.

به گزارش لرستان خبر، عصر روز سه‌شنبه اول اریبهشت علی جنتی(وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی) به همراه حسین انتظامی(معاون امور مطبوعاتی) و حجت‌الله ایوبی(رییس سازمان سینمایی) برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس به کمیسیون فرهنگی رفتند.

 

 

 

سیدعلی طاهری(سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس) ، پیرامون سوالاتی که نمایندگان مجلس از علی جنتی سوال کردند به خبرنگاران پاسخ هایی داد و از جمله سوال نمایندگان لرستان را چنین تشریح کرد : سوال مشترک آقامحمدی(نماینده خرم آباد)، کائیدی(نماینده پل دختر) و بیرانوند درباره برگزاری همایشی در استان لرستان و در شهرستان کوهدشت مطرح شد. در این همایش که درباره وحدت اصلاح‌طلبان برگزار شده بود؛ مدیرکل وزارت ارشاد صحبت‌های سیاسی شدیدی کرده بود که درست نبود. وزیر اعلام کرد به محض انتشار این سخنان در رسانه‌ها مدیرکل را احضار کرده و تذکر جدی داده است که اگر بار دیگر چنین رفتاری انجام دهد؛ عزل می‌شود.

 

 

 

پس از پاسخ های وزیر مقرر شد تا ارائه نظر به مدت یک ماه مراعا بماند و پس از مشاهده پیگیری های وزارت ارشاد در خصوص این موضوع نماینده سوال کننده نظر خود را اعلام کند.

 

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام حنان مدیر ارشاد لرستان آذرماه 93 در اقدامی غیر قانونی در همایش اصلاح طلبان در کوهدشت شرکت و سخنرانی کردند.

 

** حمله مدیر ارشاد لرستان به آیت الله علم الهدی و مجلس+صوت **

 

مدیر ارشاد لرستان در این همایش با بکار بردن الفاظ و سخنانی زشت و افراطی به نیروهای انقلابی و علما نظیر آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام پناهایان توهین کرد که با واکنش گسترده مردم استان لرستان و سراسر کشور همراه بود و مردم خواهان برکناری این مدیر توهین کننده به علما بودند که تاکنون این امر محقق نشده و همچمنان مردم منتظر برکناری مدیر ارشاد لرستان هستند.

 

منابع: ایلنا و ایرنا

 

اخبار مرتبط:

 

حمله مدیر ارشاد لرستان به آیت الله علم الهدی و مجلس+صوت

 

واکنش ائمه جمعه لرستان به توهین های مدیر ارشاد

 

واکنش آقامحمدی به اتفاقات همایش اصلاح طلبان کوهدشت

 

فرار حنان از مناظره با دانشجویان

 

شکایت طلاب لرستانی، حنان را به دادگاه ویژّه روحانیت کشاند

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • reza


    منعکس کنید این اقدام را

  • لرستان خبر

    سلام اقا رضا. اگه تونستی شماره تماستو برامو بفرس باهاتو برا جزئیات تماس بگیریم

  • سرباز امام امت حضرت امام خامنه ای"حفظه الله "

    غیرت لر ها را چه شده است؟

    چرا به همچین ... که قدرت تکلم درست را هم ندارد اجازه لفاظی می دهند؟

    چرا از حیثیت چند هزار ساله شان را که بوسیله یک ...ملبس به لباس مقدس روحانیت است کسی که به قول حضرت امام خمینی ( ره ) "ضربه ای که اسلام از این روحانی نماها خورده از دشمنان نخورده"مخدوش شده دفاع نمی کنند؟

    کسی که قدرت یک تحلیل ابتدایی را هم ندارد، بنده به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز دانشکده علوم سیاسی ایشان را برای اثبات غلط بودن بیاناتشان به مناظره دعوت می کنم در هر جایی که ایشان موافقت کنند، و در صورت موافقتشان هزینه ایاب و ذهاب ایشان را برای سفر به تهران بعلاوه اقامت در بهترین هتل شهر را تقبل کرده و از وی دعوت به مناظره می نماییم هر کسی به وی دسترسی دارد این پیام را به وی برساند متشکر میشوم

    آدرس تماس با بنده. N.keshvari@cbi.ir منتظر پاسخ هستیم

  • احمدرضا

    متاسفانه واکنش ها به این اقدامات فقط در حد حرف و شعاره

  • عزیز

    متاسفانه وزارت ارشاد نسبت به این مطلب حنان واکنش مناسبی انجام نداد .واز طرفی استاندار لرستان متاسفانه این را افتخار می داند که از حنان حمایت کرده که به تعدادی از علما توهین کرده پس وااسف برای لرستان وجای تاسف سکوت بعضی از نمایندگان

    چرا نمی دانم فقط درود خدا برنمایندگان شجاع که در مقابل این بی حرمتی وتوهین حساسیت نشان دادن اقای بیرانوند عزیز واقامحمدی وهمچنین اقای کائیدی

نظرات