پشت پرده اتفاقات بروجرد/

لرستان خبر: بعد از لغو همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در بروجرد، رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب با همکاری رسانه های ضد انقلاب هجمه ای سنگینی علیه مردم و مسئولان لرستان وارد کرده که سرانجام منجر به عزل فرماندار بروجرد شد.

به گزارش لرستان خبر، بعد از لغو همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در بروجرد که قرار بود 16 اردیبهشت ماه برگزار شود، رسانه​های زنجیره​ای اصلاح​طلب با همکاری رسانه​های ضد انقلاب هجمه​های سنگینی علیه مردم و مسئولان لرستان وارد کردند و تهمت​های زیادی به جریان ارزشی و انقلابی لرستان دادند و با فشارهای خود به دولت سبب عزل فرماندار شهرستان بروجرد شدند. به طوری که تعدادی از رسانه های اصلاح طلب سه روز  قبل از برکناری فرماندار بروجرد، خبر عزل را روی پایگاه خود درج کرد.

 

1

 

همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در بروجرد لغو شد

15 اردیبهشت ماه جاری دانشگاه آیت الله بروجردی در بیانیه ای اعلام کرد همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در بروجرد که قرار بود سه شنبه 16 اردیبهشت ماه برگزار شود لغو شد و دلایل آن را اعلام نکردند و مسئولان دانشگاه حاضر به مصاحبه و دلایل لغو این همایش نشدند.(1)

بعد از لغو این همایش رسانه​های ضد انقلاب با همکاری تعدادی از رجال سیاسی اصلاح​طلب و رسانه​های زنجیره​ای آن​ها شروع به جوسازی کردند و دلایل لغو این همایش را تجمع نیروهای ارزشی و بسیجی اعلام کردند و توهین و تهمت​های زیادی را نثار نیروهای انقلابی کردند.

 

تجمع مقابل دانشگاه آیت الله بروجردی کذب است

دانشگاه دولتی آیت​الله بروجردی(ره) شهرستان بروجرد 17 اردیبهشت ماه 93 در بیانیه‌ای خبر هرگونه تجمع احزاب و گروه‌های سیاسی در مقابل این دانشگاه را تکذیب و اعلام کرد این خبر کذب محض است و صحت ندارد و با صراحت تمام ذکر می شود که هیچ گونه تجمعی در شهر و جلوی دانشگاه در اعتراض به حضور نوه عزیز حضرت امام بزرگوار (ره) اتفاق نیفتاده است(2)

 

سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مصاحبه​ای اعلام کرد جوسازی رسانه​ها مبنی بر اعلام تجمع برای ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد و یا ممانعت مسئولان لرستان در برگزاری این همایش کذب و بدون سند است.(3)

 

18 اردیبهشت ماه شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در مصاحبه ای اعلام کرد: شایعه ممانعت شورای تامین لرستان از ورود سید حسن خمینی صحت ندارد و به زودی همایش تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در بروجرد برگزار می شود.(4)

بعد از این موضع گیری رسانه های بیگانه و اصلاح طلب فشار رسانه ای خود را علیه نیروهای انقلابی و مسئولان لرستان شدیدتر کردند و خواستار برخورد شدید با مسئولان و نیروهای انقلابی شدند.

 

2

 

لغو سفر سید حسن خمینی به لرستان بنا به خواست خودش بود

منوچهر فراقی فرماندار بروجرد 24 اردیبهشت ماه اظهار کرد: شایعاتی که در مورد سفر سید حسن خمینی رایج شده و رسانه‌های ضد انقلاب و داخلی در مورد آن مانور می‌دهند کذب است و وی بنا به دلایل شخصی خواستار به تعویق افتادن حضور در لرستان شد.

فرماندار ویژه بروجرد بیان کرد: من به عنوان مدیریت ارشد شهرستان بروجرد با ایشان دیدار کرده و با ایشان در این زمینه صحبت کردم که ایشان خود از سفر به لرستان پشیمان شدند و خواستار به تعویق افتادن سفرشان به لرستان شدند.(5)

رسانه های که دستورعزل فرماندار بروجرد را صادر کردند

بامداد جمعه 26 اردیبهشت ماه تعدادی از سایت های اصلاح طلب و دولتی خبری مبنی بر عزل فرماندار بروجرد بر روی خروجی خود قرار دادند و اعلام کرد که رئیس جمهور دستور عزل فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان را صادر کرده است.

 

3

 

خبر عزل من کذب و از سوی شایعه‌سازان است

منوچهر فراقی ر27 اردیبهشت ماه اعلام کرد: بامداد امروز بعضی سایت ها بر روی خروجی خود خبر عزل بنده را درج کردند که این خبر کذب است خبر عزل من از سوی شایعه سازان است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: تا این لحظه خبر، نامه و یا دستوری مبنی بر کنار رفتن من نرسیده و این شایعات کار رسانه هایی است که دنبال برهم زدن آرامش لرستان و بروجرد و ایجاد تشنج هستند.(6)

سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: خبر عزل فرماندار بروجرد که متاسفانه از دیروز صبح در بعضی پایگاهای خبری درج شده است بی پایه و اساس و کذب محض است.

وی بیان کرد: تاکنون هیچ نامه و یا دستوری مبنی بر عزل فرماندار بروجرد از طرف مسئولان مربوطه از تهران به ما نرسیده و فرماندار بروجرد به کار خود ادامه می‌دهد.(7)

منوچهر فراقی 28 اردیبهشت ماه 93 در گفت و گو با لرستان خبر اعلام کرد: ما بدون توجه به جنجال های رسانه ای به کار خود که همان خدمت به مردم است ادامه می دهیم و این جنجال ها نمی تواند ما را از مسیر خدمت باز دارد.(8)

 

جوسازی‌ها در مورد بروجرد براساس یک دروغ بزرگ است

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس 29 اردیبهشت ماه در گفت و گو با لرستان خبر گفت: جوسازی‌ها و شایعه‌سازی‌های روزهای اخیر در مورد به هم خوردن سخنرانی سید حسن خمینی در شهرستان بروجرد بر مبنای یک دروغ است و رسانه های خاص بیش از دو هفته است بر پایه یک دروغ بزرگ به آن می پردازند.

 

4

 

وی افزود: آن دروغ بزرگ این است که مطرح کردند عده ای در شهرستان بروجرد سخنرانی سید حسن خمینی را به هم زدند که این کذب محض است.

بیرانوند با اشاره به دلایل لغو سفر سید حسن خمینی به شهرستان بروجرد عنوان کرد: چند روز قبل از برگزاری این همایش با ورود بازیگران جدید به ماجرا، یک سری ملاحظات تخصصی پیش آمد که با عنایت به این ملاحظات، استاندار لرستان به همراه فرماندار شهرستان بروجرد و معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان خدمت نوه امام خمینی (ره) رسیدند و موضوع را مطرح کردند که با صلاحدید و مشورت ایشان سفر نوه امام (ره) به شهرستان بروجرد انجام نشد.(9)

 

5

 

استعفا یا عزل فرماندار بروجرد

منوچهر فراقی فرماندار بروجرد  29 اردیبهشت ماه در مصاحبه با لرستان خبر گفت: تا این لحظه خبری مبنی برکناری من نرسیده و من هم استعفا نداده ام و این شایعه کذب است.

این در حالی بود که  " عبدالرضا رحمانی فضلی" امروز (دوشنبه)  در حاشیه گردهمایی مدیران ثبت احوال گفته بود: فرماندار بروجرد ضمن پذیرش قصور خود استعفا داد. استعفایی که ایشان داده است، از طرف استاندار پذیرفته شده است .

وزیر کشور تصریح کرد: فرماندار مربوطه اذعان کرده است که در شرایط خاص و بصورت بسیار ناپخته ای تصمیم گیری کرده است. (10)

 

6

 

انتصاب فرماندار جدید بروجرد در حین خدمت فرماندار سابق

در حالی که فرماندار بروجرد اعلام کرده بود که استعفا نداده و در محل کار مشغول است دوشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 14 طی حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان رضا آریایی به سمت سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد معرفی شد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که منوچهر فراقی فرماندار قبلی بروجرد استعفای خود را تکذیب کرده است.(11)

 

7

 

دلجویی از فرماندار عزل شده به شیوه سمت نمایشی

دوشنبه 29 اردیبهشت ماه در حکمی از سوی استاندارلرستان، منوچهر فراقی فرماندار سابق و برکنار شده بروجرد به عنوان مشاور امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شد.(12)

 

 

 

پی نوشت ها:

1- همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در بروجرد لغو شد

2-بیانیه دانشگاه آیت الله بروجردی مبنی بر کذب بودن تجمع مقابل این دانشگاه

3- همایش تبیین شخصیت امام خمینی (ره) به زودی در بروجرد برگزار می شود

4- ممانعت شورای تامین لرستان از ورود سید حسن خمینی صحت ندارد

5- لغو سفر سید حسن خمینی به لرستان بنا به خواست خودش بود

6- خبر عزل من کذب و از سوی شایعه‌سازان است

7- فرماندار بروجرد به کار خود ادامه می‌دهد

8- جوسازی رسانه‌ای نمی‌تواند ما را از خدمت به مردم باز دارد

9- جوسازی‌ها در مورد بروجرد براساس یک دروغ بزرگ است

10- فرماندار بروجرد استعفا یا برکناری خود را تکذیب کرد

11- سرپرست جدید فرمانداری بروجرد منصوب شد

12- فرماندار برکنار شده بروجرد، مشاور عمرانی استاندار لرستان شد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محسن

    آقایون حضرات تحریریه لرستان خبر لطف کنید یک خبر هم با این مضمون کار کنید
    " افراطیونی که سخنرانی لغو می کنند "

نظرات