دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: ننگ بر اصلاح طلبی که با بی اخلاقی و بی ادبی به روحانیت قهرمان توهین می کند.

میلاد بهمئی در گفت و گو با لرستان خبر گفت :  متاسفانه جناب حنان بعد از توهین های خود احساس قهرمانی می کند و از سوی رسانه های اصلاح طلب هم حمایت شده اند در حالیکه توهین و تهمت و بی اخلاقی شرم آور است.

 

وی افزود: بعضی ها عنوان کردند که چرا اصول گرایان این همایش را برنتافتند. واقعا این حرفهای اصلاح طلبان جای تعجب دارد. نکته نخست این است که این توهین بحث حزب یا گروه نبوده بلکه توهین به نیروهای فراجناحی و انقلابی بوده که عملکرد آن ها در طول انقلاب مشخص بوده است.

 بهمئی گفت: نکته دوم اینکه اعتراض نیروهای انقلابی، تشکل های دانشجویی، هنرمندان، ائمه جمعه و .... به خاطر توهین و تهمت و سخنان رادیکالی و افراطی شیخ حنان بوده است.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ادامه داد: استان لرستان بیکارترین استان کشور است و مجموعه مدیریتی استان مدام عنوان می کنند که برای توسعه لرستان باید همه گروه ها پای کار بیایند و با آرامش به استان کمک شود اما این گونه صحبت های رادیکالی و افراطی گری ها و همایش ها، فتنه ای برنامه ریزی شده است که آشوب در استان را دنبال می کند .

 

وی ادامه داد: کسانی که این چنین توهین هایی به آیت الله علم الهدی انجام می دهند بدانند که با این حرکات و هوچی گری ها نمی توانند خود را در بین مردم مطرح کنند و بتوانند به پست های بالاتر برسند.

 

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: کسانی که تفکراتی مانند حنان مدیر کل ارشاد لرستان دارند می توانند از همفکران خود در سازمان های سیا و موساد درس بگیرند.

 

وی اضافه کرد: در فتنه 88 ، سران اصلاحات کشور را به آشوب کشاندند و حماسه 9 دی توسط مردم فتنه ها را خوابند و در کنار این حماسه عظیم مردمی سخنرانی خواصی همچون آیت الله علم الهدی در 9 دی چشم فتنه را کور کرد.

 

بهمئی با اشاره به نزدیکی به سالروز حماسه مردمی 9 دی اظهار کرد: آقای حنان و همفکرانش شک نداشته باشند که مردم لرستان در سالروز حماسه 9 دی مشت محکمی به دهان سردمداران توهین به عمار انقلاب خواهند زد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: از مدیر ارشاد لرستان انتظار می رود تا خون دانشجویان انقلاب در استان لرستان به جوش نیامده به خاطر اهانت های خود عذرخواهی کند در غیر این صورت باید منتظر عواقب عمل خود باشد.

 

وی ادامه داد: عذزخواهی کوچکترین کاری است که مدیر کل ارشاد لرستان می توانست انجام دهد و متاسفانه تاکنون انجام نشده و مطالبه ما دانشجویان از جامعه روحانیت، جامعه دانشگاهی، نمایندگان مجلس و نماینده معظم ولی فقیه در استان لرستان این است که به این توهین ها در دادگاه روحانیت رسیدگی کنند.

 

 

بهمئی اضافه کرد: امروز افرادی دهان باز کرده اند که عملکرد همفکران آنها در دولت اصلاحات غیر از توهین به مقدسات و ائمه معصومین (ع) چیزی نداشته است.

 

 

وی گفت: سوال ما از مسئولان لرستان این است که چرا تاکنون در پاسخ به توهین های آقای حنان که بوی سیاسی کاری، فتنه گری و توطئه می دهد واکنشی از خود نشان نداده اند و این سکوت در برابر این اهانت ها بودار است و استانداری و سیستم امنیتی استان در قبال توهین به بزرگان نظام نباید ساکت باشند و اگر به سکوت خود ادامه دهد نشان دهنده حمایت از این صحبت هاست و نباید اجازه دهند که افرادی به تخریب چهره های مذهبی، انقلابی و ارزشی بپردازند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: امثال حنان معنای آزادی بیان را در توهین و فحش می دانند و حنان با این اهانت ها هدفی جز بزرگ کردن خود نداشت و ایشان در دولتی مسئولیت گرفته که اعتدال را شعار خود انتخاب کرده ولی همه ما  شاهد هستیم که از سوی وزارت ارشاد نیز هیچ گونه برخوردی با این فرد نشده است.

 

اخبار مرتبط:

حمله مدیر ارشاد لرستان به آیت الله علم الهدی و مجلس+صوت

 

در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استیضاح می شود

 

واکنش ائمه جمعه لرستان به توهین های مدیر ارشاد/ توهین به افراد انقلابی نتیجه پست دادن به فتنه گران در لرستان است

 

جبهه پایداری داعش است یا توهین کنندگان در روز عاشورا؟/ آمادگی جبهه پایداری لرستان برای مناظره با حنان

 

جناب حنان! به‌جای بیان‌های خودفریبانه سیاسی به داد هنر لرستان برسید

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    احسنت اقای بهمئی

  • دختر نسل سومی

    اجرکم عندالله

  • امیر الیگودرز

    در سالن سخنرانی ایشان چه جوی حاکم بوده است که انقدر هیجانی و بدون تعقل حرف زده .قباحت هم اندازه داره .....

نظرات