امام جمعه رومشکان در گفت و گو با لرستان خبر عنوان کرد/

امام جمعه رومشکان عنوان کرد: متاسفانه این پست برای امثال این آقایان سنگین است و بنده معتقدم این حرکت برنامه ریزی شده است و این افراد در حالی که ما به سالروز حماسه 9 دی نزدیک می شویم در واقع تحریک شده اند که این گونه حرف ها را مطرح نمایند.

حجت الاسلام جمیاری در گفت و گو با لرستان خبر گفت: متاسفانه ما در استان لرستان آن قدر مشکل داریم که نوبت به این حرف ها نمی رسد و اهل تدبیر و امید هستند این گونه صحبت ها غیر از بی تدبیری و نا امید کردن مردم چیزی را نمی رساند.

 

وی ادامه داد: وقتی مدیرانی با هر حرف و کلمه ای ایجاد تفرقه کنند مشخص است که از انقلاب چیزی را نفهمیده اند و چیزی از آرمان های انقلاب را درک نکرده اند.

 

امام جمعه رومشکان عنوان کرد: متاسفانه این پست برای امثال این آقایان سنگین است و بنده معتقدم این حرکت برنامه ریزی شده است و این افراد در حالی که ما به سالروز حماسه 9 دی نزدیک می شویم  در واقع تحریک شده اند که این گونه حرف ها را مطرح نمایند.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به مشکلات فراوان استان لرستان اظهار کرد: این گونه مسائل نشان می دهد که دولت تدبیر  و امید بر روی انتخاب مسئولان تحقیق نمی کند و به ویژه استاندار لرستان شایسته مداری نمی کنند در حالی که دم از اعتدال می زنند و شایسته سالاری را زیر سوال می برند.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه این صحبت ها در شهرستان های کوهدشت و رومشکان کلید زده شده و بنده از طرف مردم رومشکان از استاندار لرستان می خواهم که این مسائل را جمع کند و الا ائمه جمعه وارد می شوند.

 

امام جمعه رومشکان ادامه داد: بنده ایشان را در حدی نمی بینم که علیه شان موضع بگیرم و از استاندار لرستان انتظار موضع گیری دارم، در غیر این صورت دلالت بر بی تدیبرشان دارند.

 

وی در پایان گفت: اگر این آقا بخواهند به کوهدشت بیایند نه تنها بنده بلکه هیچ کدام از نیروهای مذهبی رومشکان اجازه به ایشان نمی دهیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مازی

    لکی بخوانید : برات هیره مرغ اوی

  • مازی

    لکی بخوانید : برات هیره مرغ اوی

  • بابک

    احسنت حاج اقا

  • قلی

    درود بر نماینده ولی فقیه در شهرستان رومشکان خدا قوت دهد افرین برشما باد

  • قلی

    درود بر نماینده ولی فقیه در شهرستان رومشکان خدا قوت دهد افرین برشما باد

نظرات